Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 11 November 2012

ACCIDENT DENGAN KAMBING :(

post signatureYa Allah .. Ya Allah...
I am so speechless now... 
Aku baru ja terlanggaq kambing ! :(
Hati pon masih dok berdebaq - debaq lagii nii,,,
Remuk redam hati aku,,, huhuhu...
tapi bukan sebab kereta yang remuk tu ja..
Tapi sebab kambing tu... kesian nya kat dia,,
Ya Allah ampuni lah dosa hamba mu ini,,,
Aku tak sengaja,,, :(
Ya Allah memang hari ni nasib tak baik....
Dah takdir.. tapi bersyukur sangat-sangat sebab keadaan diri aku dan adik-adik selamat...
Alhamdulillah....
Tapi tadi memang tak dapat nak mengelak langsung pon...
Semua nya berlaku dengan pantas..
Tobat aku tak lalu dah kat jalan tu.... :(


1 comment:

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart