Followers

APA DAH JADI DENGAN MISI NAK KURUS KAN BADAN AKU ??

Assalamualaikum.........
Anyeong haseyo... 안영하새요
Good day everyone... Apa dah jadi dengan misi nak kurus aku???
Adik aku siap perli lagii.. Kurang asam je kan...
Raya haji baru ni, makan nasik 3x sehari,
Terus naik berat.. From 80kg to 81.5kg..
No... no...no.....
Senang ja naik badan neh
Nak turun punya lah susah ,,
Aduh bengang sungguh la.
Adik aku yg ke 2 ajak menari bersama time dia cuti sem nanti... 
Huhuhuhu... Rajin ke dak ni ekkkk...
Padahal tips2 macam2 ada dalam kepala otak nii...
Kulit2 pon dh start gatal-gatal dah...
Lemak nak naik pulak kot ...
Mampus aku... takkan nak biaq smpai 90kg kot??
ui ui ui... tak sanggup tak sanggup... 

Malam ni macam ada perancangan nak p makan steam boat ...
Alahai.. konon - konon hari tu makan steam boat utk kali terakhir sebelum nak start bersenam la
tapi sampai ke laniii.. habok pon tak dak..
Semalam ada jgk la cubaan-cubaan nak naik kat atas alat senaman tu...
kayuh sat.pastu turun balik... uih.. uih... 
ada alat pon malas lagii..
alasan smua tuu... 

Ada satu kajian terbaru
yg aku dengaq dalam radio hot fm
kalau tengok cerita seram
Boleh membakaq kalori. 
So apa kata cuba method nii..
Jangan sampai kena cekik tengah malam dengan hantu sudah la kan...
hehehhehehehehhehehehe!!!!


No comments:

Post a Comment

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!