Followers

FIGHT FOR HUNGER!!





Assalamualaikum..........
Anyeong haseyo to all.
Esok cuti... so malam nii memang wajib tdo lewat!
tapi perut ni entah apa-apa la kn..
dah start dok pedih-pedih lapaq..
Seriously aku heran 
Sebab tengah hari aku dah hentam nasik kenuri dengan lauk daging..
Petang pon makan nasik lemak..
malam minum susu..
Tapi dalam perut ni pedih macam aku x makan langsung,,,
hurmmmm... sudah la sekrang ni kegemukan agak melampau,,,
mau di tambah lagi kah???
oh my Allah....
nak bagi cukup 100 kg kot baru nak start senaman...
huhuhu... aku dapat rasa kan yang aku ni bila berjalan semakin termengah-termengah...
naik tangga apatah lagiii...
Huhuhu,,, takkan nak hentam nasik plak tengah malam ni..
Nak tdoq pon awai lagiii..
Dilema oh dilema



No comments:

Post a Comment

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!