Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 20 November 2012

KABUS DI PAGI HARI~

Assalamualaikum..........
Anyeong Haseyo to everyone!!
Wah pagi ni time nak pergi kerja kabus penuh ja mengelilingi kawasan.
Suasana macam ni memang amat sesuai untuk aku yang menunggang motosikal,
Sambil - sambil berdoa agar hujan tidak turun.
Alhamdulillah Selamat sampai jugak ke pejabat dalam keadaan yang amat menyelesakan....



Semasa menunggang motosikal aku mendongak ke langit...
Ku lihat kabus-kabus yang tebal itu telah menutupi sinaran matahari..
Yang kelihatan cumalah bayang-bayang..
Di dalam hati ku terlintas.
Kalau cuaca begini selalu kan bagus..

Ewah-ewah... Kabus ni bagus ke??
Tapi yang aku tau kalo time kabus-kabus ni mesti rasa sejuk sangat..
Sebenar nya kabus ni ada banyak ketegori.
Ada yang bagus dan ada yang tak bagus.
Ada yang mencemar kan dan ada yang tak mencemar kan bergantung kepada keadaan..
Yang mencemar kan tu jerebu la kan...


2 comments:

  1. Salam kunjung dear..wah best kan sekali sekala ronggeng nek motosikal..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye2.. bes. angin sepoi2 bahasa... kalo hujan tu yg agak jem sikit.. salam perkenalan! and thanx follow me back. :)

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart