Followers

MAIN HUJAN LAGI~



Assalamualaikum ...
Anyeong haseyo to all!!
Thanx for taking those precious time reading this .. 


Dari luaq ofis ni dah boleh dengaq,
Betapa lebat nya hujan..
Adoi.. memang cnform la petang ni kena main hujan pulak la aku nampak nya..
Baju hujan pon tak bawak ni... 
(bukan sengaja tak bawak, ada org pinjam... :) )
Lebat sungguh-sungguh ni,,
Bukan mainan lagii..
Tapi dalam hati ni berharap sangat ujan yang turun tu akan berhenti sebelom pukoi 5.30.. amin...



Di rumah aku di beritahu oleh adik internet sudah pon down..
Mungkin bila ketibaan aku kat umah nanti akan jadik betol2 macam yang aku pernah post sebelom ni
tapi aku berharap sangat-sangat bila sampai kat umah nanti
Semua nya kembali kepada asal.
Kalo tidak malam ni tidoq awal la aku jawab nya...
Nak sambung cerita may queen kot celah mana ..
Kalau internet tak dak...
Nak kata tak bayaq bil , xdak pulak tunggakan
TM ni memang nak kena la..


Malam ni kalau ekot kan kawan-kawan ofis ajak p mengunjung.
Isteri Surveyor kat ofis ni meninggal
Kanser usus kalau tak salah.
Tapi nak p pon sebab malam.
Jadi tak berapa nak berani.
Takut balik satgi dok meracau puloks.
Dah la kat umah pon ada yang ANKER.
Jadi terpaksa lah menolak pelawaan murni itu..
I m so sorry... :)

Sejam kemudian :

Setelah bertarung dengan titisan ujan yang mencucuk-cucuk ke seluruh badan ku ini,,
Akhir nya smpai jugak aku ke rumah ku syurga ku ..
Hujan memang lebat sangat-sangat.
Seluruh negeri,,
Naik mto tutup muka dengan visor jalan nampak kaboq ja,
Aku baca ayat kursi sepanjang jalan .
Takut-takut ada yang menumpang .
mana tau kan.. hehe...
Pakai baju hujan pon tetap basah jugak,,
Baju hujan pinjam dengan Shirley ..
nasib baik dia sudi nak offer baju ujan dia kat aku yang serba kekurangan ni..
Sebab umah dia pon dekat ja dengan opis ..
Ten kiu very much Shirley..
Lani dok menaip smbil tggu megi masak,,
yum yum... makan steam boat time hujan ni lagiii sedap...
Dah siap pon megi ...
makan dulu,, makan dengan chopstick ala2 ramyun,, yum yummm..

and alhamdulillah balik ja internet dah ok..
Kalau x ok xdpat la nak post merapu kat snii,,

until then,,,
gud bye!







No comments:

Post a Comment

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!