Followers

~MERDEKA KECIL KECILAN~MODE~HEPPY

Assalamualaikum.....
Anyeong haseyo everyone!
Whoever and wherever you are.
Thanxx for stopping by... :)
Hari ni sangat happy!
At last setiap titik peluh ku ..memerah otak,mewujudkan yang tak wujud , semua nya berjaya.
Cuma menunggu masa utk tapisan terakhir pada tarikh 4 Dec 2012.
Harap-harap semua nya berjalan dengan lancar seperti tahun lepas . 
Insya Allah..


Untuk tahun yang gilang gemilang ini..
Yang datang check semua data hanya lah Jessy..
Dia seorang yang sangat easy going dan sporting.,
Pendek kata urusan mengecheck tu berjalan dengan mudah dan tenang..
Aku yang kurang sopan ni siap dok makan gula-gula dan maruku lagi depan dia.
Semua nya mengambil masa hanya 2 jam ,
Tu pon di samping dengan selingan dan iklan...
Tahun lepas time Mr Ramalu tu yang check..
Makan hari..
Lama gila .. letih aku sebab dia seorang yang agak detail....



Jadi sekarang ni aku merdeka kecil kecilan dulu..
Lepas 4 Dec ni aku merdeka secara besar besaran!
Orait!
thats all for now....
Thanx for reading without skipping any words.
You are awesome.. :)




4 comments:

  1. apa yg kak lia maksud kn???? saya x berapa faham -jabir

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni hnya boleh di fahami oleh golongan korporat saja... hg xpham ni kira nya hg bukan org korporat la.. hehehehhe

      Delete
  2. hummm...........ney pn kira bagus aq follow blog hg

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi.... mcm tak eclas ja nak follow. kalo aku nak cerita pon ni pasal kerja aku.. nak explain detail bukan menarik sgt pon. kalo hg nak tau sgt bila hg mai umah aku nnti aku cerita la,, :P

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!