Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Thursday, 15 November 2012

~MINGGU YANG TIADA KERAJAAN~

Assalamualaikum!
Anyeong haseyo everyone! 
안영하새요!!
Yay !! No Government week!!
Ini bukan government Malaysia ok..
Tak pasai-pasai kena tangkap pulak dok tulis tak ketahuan cam ni.
Yang di maksud kan itu adalah bos-bos besaq,,
So minggu ni bebas bekerja bebas bermain.
Tapi yang tak bes nya...
Tak leh nak bebas-bebas sangat.
Sebab ISO minggu depan dan barang-barang semua tak habeh lagi nak di buat
Tu pon dan lagi dok menulis kat sini,,,
Apa la punya kamu ni kan....
Nak main ada ja masa....
Menyelam smbil minum ayaq memang pon bes...
Di samping kerunsingan dan kesempitan ini...
Kena lah release kan semua kekusutan di hati..
Janji dapat buat hati heppy sudah la...
ok sambung-sambung buat kerja ... jangan dok nakai sangat,,,,


At last but not least.. mutiara kata dari aku utk hari ni... 

"Sejauh mana pon gerabak keretapi ini pergi... pasti dia akan kembali ke stesen nya...:) "

리야 

No comments:

Post a Comment

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart