Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Thursday, 8 November 2012

~PELUPA~

Assalamualaikum.....
Anyeong haseyo everyone..
Aduh.. Penat-penat masak utk bawak bekal hari niii
Boleh aku terlupa bawak... 
Ishh222...
Terok sungguh.. 
Baju ni smpai dh berbau sebab makanan tu...
Tiba-tiba tak leh makan pulak....
Nasib baik la adik-adik nak mai kot2 belah tempat aku keja...
Kalo tak kempunan la jawab nya..
Nak makan kedai dekat dengan ofis pon dh muak dh.
Jemu gila...
Tapi ada jugak dok buat kedai feberet,,
Heran2...
Mcm mana nak atasi masalah pelupa ni ekkk...
Sukar di bendung nii,,,
Adakah sebab faktor umur.. ? 
Rasa nya ya la kot kan..
Hehehehhehee..


Picture Credit to Roy nixon :)

No comments:

Post a Comment

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart