Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 4 November 2012

~SKYFALL~

Assalamualaikum..
Anyeonghaseyo....
hai everyone...
kiter baru balik dari tengok wayang cerita James Bond
Skyfall...
Cerita dia not bad jgk la ..
Untuk aku yang bukan minat sangat cerita nii...
Kalau X- men atau Transformer tu mmg teruja habeh la... :)
Lagipon tak dak pilihan sangat pon...
Sbb cerita-cerita lain macam tak berapa bes sangat pon...

makan donut dan pasembot yg masam (nasib baik tak sakit perut)


Skyfall ni ok jgk la,
firstly sbb duration ia agak lama.
Lebih kurang 2jam lebih..
Sound effect,action smua nya mmg mantap...
So kalau p tgk mmg xrugi la...
puas ati... :)
Lokasi penggambaran dia pon kat merata tempat,
Budapest,Macau, shanghai, Kota London and Scotland.

Lagu tema utk filem nii
Tajuk skyfall jgk.
Adele yg nyanyi...
Sedap lagu ni kalau dengaq pon rasa tenang sangat-sangat

Petang pon time p dh agak lewak,
Pkol 3.30 baru bertolak.. 
Nak sampai Aloq staq ada la dalm sejam..
Sebab tengah jalan mesti ja dok ekot belakang lori yang bawak lmbat,,,
Lepas beli tiket tu p shopping2 sket and makan2 ..
Wayang pkoi 7.40 pm
Tu pon masuk dah mula dh pn cerita.. 
Tapi mujuq la sempat catch up....
habeh cerita dh pukoi 10 lebih2 cemtu...
Nak kena pederaih blik pulak...
10.30 bertotak
smpai umah pukoi 11.30 malam....
Alhamdulillah Selamat sampai...

Tapi sayang sgt, 
pasai xsempat amek gmbaq dengan james bond.. hurmmmm...
rugi2... 

anyway,,,
emjoy the song!
skyfall!
adele




No comments:

Post a Comment

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart