Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Saturday, 5 January 2013

KASIH SAYANG SEORANG ANAK KEPADA IBU ~

Assalamualaiku...
Anyeonghaseyo beautiful people :)
Apakah perasan anda semua bila tengok gambaq kat bawah ni ?


Saya sangat-sangat terharu .. @_@
Ini adalah gambaq seorang anak yang menyuap makanan kepada ibu nya .. 
Cara yang sama seperti sewaktu ibu menjaga kita semasa kecil.
Masa ni kat hospital yang terletak di Taiwan...
Agak-agak kalo kita dapat ke buat macam ni ?


4 comments:

  1. ya Allah sedihnya . lagi indah kalau orang Islam buat macam tu jugak :')

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan, harap-harap orang islam pon buat macam ni jugak @_@

      Delete
  2. beruntungnya orang yang masih ada mak.. :) boleh jaga, boleh tengok, boleh bersembang,

    P/s jagalah ibu anda selagi dia masih ada

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah zara . Tak dapat bayang kan hidup kalo mak xada.. :(

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart