Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 6 January 2013

PELAJAR INDONESIA MENYEBERANGI JAMBATAN YANG ROBOH UTK KE SEKOLAH

 
 
Anyeong haseyo everyone!
Nampak ke gmabq yang kat atas ni ??
Apakah perasaan anda ??
Aku terkejut gila tengok.. wah tak sangka yer ada jugak mcm ni ..
Gambaq ni adalah gambaq pelajar di Indonesia sedang menyeberangi sungai dengan menggunakan
jambatan gantung yang telah roboh di sebelah bahagian ,untuk ke sekolah..
Silap-silap haribulan jambatan ni yang kelihatan agak uzur anytime ja boleh roboh yang
sebelah lagi pulak.
Tapi keazaman budak-budak ni utk ke sekolah mengatasi perasaan takut..
Memang hebat kan...
Saya berharap pihak yang berkenaan dapat segera memperbaiki jambatan ini
untuk mengelak kan perkara yang tidak di ingini berlaku.. amin :)
 
Jadi renung-renung kan lah...
Dan belajar lah menghargai setiap kemudahan yang kita perolehi sekarang....
sekian .. @_@

No comments:

Post a Comment

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart