Followers

CUTI SEMPENA TAHUN BARU CINA ~

Assalamualaikum....
Anyeonghaseyo beautiful people...
Yay !! Esok dh start cuti!!!
Hooooreyyyyy!!!
Hampa semua cuti bila ??
Aku start esok 8 Feb 2013 sampai lah 14 Feb 2013.
Selama 7 hari.... huhuhu..
Cuti untuk tahun ni agak sedikit berbanding dgn tahun lepas ..
Tahun lepas seminggu lebih kalo tak salah...
Dalam otak ni dah macam2 planning aku buat
untuk nak habes kan masa slama 7 hari ni.
Sebab sebelom2 ni pon kalao nak cuti agak susah.
Time perayaan cam ni lah baru ada chance untuk bercuti panjang..
Hampa semua dah plan nak pi ke mana ??
Jom tengok senarai aktiviti yang aku nak buat.
Walaupon belom tentu akan menjadi..



Firstly aku nak pi shopping..:)
Dah habaq kan otak memang dok pikiaq shopping ja..
Plan2 nak pi Penang .. :)
Hatyai pon ada dalam plan jugak.
Tapi tak tau lagii jadi ka dak ..
Tapi kalao jadi alhamdulillah .. Leh jugak merasa pi obersea. hehehehe...
Perasan oversea padahai kentut pon dengaq ,, hikhik..

Secondly aku nak tengok movie.
Lama dah kot tak pi tengok movie..
Semenjak pokai la kan.. hehehhee.
Bulan Februari ni aku tengok banyak jugak la ceta yang besh2..
Macam tau2 ja kan aku nak cuti. hehehhee
Lapaq popcorn jugak ni ...
Lama dah tak makan .. @_@

Thirdly pi makan kenuri...
Ada jugak kawan aku yang menikah walaopon tak ramai
Rasa nya sorang je kot.

Fourthly nak pi balik kampung kot
Pi tidoq2 umah tok aku sat...
Lama dah xpi.
Hehehhee.. Macam la jauh sangat umah tok aku. hehehhe

Lagi apa lagiiii ye??
Uiiishhh.. macam tak menarik sangat pon
planning aku neh..
Tak pa lah kan.. at least ada jugak planning.
Tak tau la dapat tak aku merealisasikan semua nya...
InsyaAllah leh kot sbb planning aku pon
bukan nya grand sangat pon...
Nak tahu dapat buat semua aktiviti tu atau tak..
Tunggu update lepas cuti ni yer
until then... thanxx for reading!



2 comments:

  1. enjoy your CNY bank holiday + extra holiday dear... me too...bercuti panjang... he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini lah salah satu benda yang best bila keja dgn company cina :)

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!