Followers

JUSTIN BIEBER

Assalamualaikum...
Anyeong haseyo girlz and boyz..
Apa khabar semua... ???

sources : www.igirlsgames.com/



Well awat tiba-tiba buat tajuk pasal Justin Bieber pulak ni ?
Pelik kan. hehhehehee..
Actually time aku on the way balik from Subang tu kan.
dalam bas yang aku n the geng naik.
Depa buka filem
Justin Bieber `Never Say Never`
yang mengisah kan tentang perjalanan hidup dia
dan macam mana dia leh berjaya...
Walaopon filem ni dah agak basi dah tapi
bila aku tengok cerita ni memang
telah mengubah perspektif aku terhadap dia...
Seriously ok...
Sebelom ni aku bukan lah die hard fan dia.
Ada certain lagu dia yang aku suka
tapi bukan lah semua...
Kalao hampa tengok cerita ni hampa seniri akan tau.
Betapa Justin ni memang seorang yang di lahir kan
dan mengabdi kan diri dia pada muzik..
Bukan aku nak berbangga dengan dia.
Atau pon nak terlalu memuja dia atau apa2 yang berkaitan..
Tetapi bila aku tengok dia..
Memang memberi motivasi bahawa
"Nothing is impossible to a willing heart"
dan juga..
" You MUST work very hard to achieve your dream"
Motivasi ni bukan setakat dalam bidang nyanyian ja..
Malahan juga dalam hidup kita seniri.
Dan of course la memang aku seniri tak dak impian pon nak jadi penyanyi
just nak jadi mcm dia yang yakin pada diri seniri
berusaha keras untuk berjaya ..


sources : gossipteens.com

Apa yang aku tengok dalam movie ni..
Dia dari kecik lagi memang minat muzik..
Dia suka main gitar dan drum.
Even dia memang kecik gila2 dia dah pandai main drum.
Ibu dia dah beli kan Drum set utk kanak-kanak kat dia
dan dia main gitar yang besar dari badan dia seniri..
Dia tak pernah berputus asa..
Time sekolah rendah lagi dia dh pi buat persembahan jalanan.
Dan semua orang suka kan suara dia..
Pastu mak dia pulak cuba upload video dia dalam youtube.
dan mendapat sambutan sehingga lah satu hari
bakat dia tu telah di discover oleh
seorang pengurus bakat yang bernama Scooter Braun..
At first sebab Scooter masih tidak berpengaruh,
dia tak berjaya nak yakin kan syarikat rakaman untuk
ambil Justin menjadi artis mereka.
Dia bawak Justin jumpa dengan Usher dan
lepas ja Usher dengaq suara Justin dia terus terpikat..
Justin berpindah ke USA from Canada.
Usher dan juga Scooter Braun memikir kan jalan,
macam mana nak bagi Justin yang berbakat ni popular.
so depa bawak Justin ni pi kat Radio station all across America..
Then dalam masa yang singkat semua orang kenal Justin
and recognize his talent..
Sampai sekarang pon Justin tetap popular walaupon
ada juga yang membenci dia kerana gosip2
yang melibat kan dia dan kekasih dia dan
macam2 lagi..


source : www.starpulse.com


So kalao korang nak tau..
Boleh la menonton the movie
Never Say Never ni..
walaupon aku tengok movie ni secara tak sengaja,
tapi movie ni tetap memberikan impact
yang besar terhadap aku untuk menjadi lebih berjaya
di masa akan datang..
InsyaAllah.. :)

6 comments:

  1. Wow..nia Xpnh lg tgk..xtau pon cta tu wujud..haha..nice sharing..

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh try cari dan donload n tengok seniri baru dapat feel :)

      Delete
  2. Terima kasih follow blog sy... Kunjungan balas dari saya...:)

    ReplyDelete
  3. huhu...dulu minat gak skit2....tp skunk dia mcm dah over acting je...tak minat dah walopon ada cite never say never tu...=p

    ReplyDelete
    Replies
    1. gosip ja lebih tu awak.. Justin pon manusia biasa jugak kan.. Kadang2 buat salah. Yang penting bakat dan usaha dia utk menjadi seorang penghibur membuat kan saya sangat teruja.. :) Tengok la movie ni mana tau awak leh jatuh syg balik kat dia @_@

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!