Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Monday, 17 June 2013

THATS SOMEONE KEEPS COMING!

Assalamualaikum..
Anyeong haseyo beautiful people...
Have u ever had someone
u cannot remove inside your heart ?
Some one who keeps coming to your mind
Even tho u never ever think about him ?
U already had someone special but 
this "someone" sometimes made your world
turn upside down.
U always fall in love, break up and forget,
but this "someone", even other 
people come and go he keeps staying 
with you..
Its been many years , many times 
that we try to erase this person
but this person keeps coming ...
So .. WHAT TO DO ????


10 comments:

  1. saya tak pernah rasa situasi mcm tu..kalut juga ya..dah tak ada apa2..tiba2 datang balik..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang datang balik tu bukan tuan punya bdan pon... lol. tuan punya badan tu kiter xtahu ada kat mana skrg.. tapi dia dtg dlm bentuk yang lain yang memporak peranda kan hidup insan ini.. @_@

      Delete
    2. oh..haha..sorry kak..salah fahamm.ngee

      Delete
    3. akak pon byk guna bhasa kiasan dan berbelit , tu yg nana dh slh phm ^_^

      Delete
  2. life must go on. biarkan masa dan takdir yg menentukannya.. huhuhu.. terjiwang pulak malam2 buta ni.. :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa dh cukup panjang dah ayu... one thing for sure harap2 manusia tersebut cepat2 kawen .. amin ^_^

      Delete
  3. JM have one person..keeps coming in my mind..but..terpaksa lupa kan coz he's belong to other..arghh..memang tension..then buat2 sibuk ngan benda lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la JM. For both of us. We better forget the person that never ever belong to Us,,
      Sayangi lah insan yang sentiasa ada di sisi.. And kepada JM liya harap JM bertemu jodoh xlma lagiii... Boleh g travel dgn dia plak. hehehe ^_^

      Delete
  4. insyaAllah ade insan yg lebih baik untuk kita..ziarah sini.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah awk.. Mudah mudahan.. :)

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart