Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Monday, 22 July 2013

EARTHQUAKE HIT WELLINGTON NEW ZEALAND

Assalamualaikum....
Anyeong haseyo beautiful people..
Pada tanggal 22 July 2013 ,
Kejadian gempa bumi telah menimpa bandar Wellington New Zealand
dan mengakibat kan kerosakan yang sederhana.
Gempa bumi tersebut berlaku pada jam 5.06 ptg dengan 
magnitude 6.5. 
Jom tengok gambar yang di ambil di Pelabuhan Wellington.










Subhanallah.....
Semoga kita sentiasa di lindungi dari malapetaka seperti ini
amin...

Thanxx for reading... !_!

SOURCE : SKYNEWS 

8 comments:

  1. takutla tengok,semoga malaysia bebas dari bencana macam ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin... harap2 mcm tu lah.. walaupon malaysia tak berada dalam lingkungan negara yang ada gempa bumi tapi risau takut ada bencana lain. sma2 la kita berdoa ^_^

      Delete
  2. Allahuakbar.kuasa Allah memang hebat

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu ika.. Allah memang hebat . Sekelip mata ja kalo Dia nak turun kan bencana..

      Delete
  3. baru plan nk ke sana next year :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. pegi ja JM,, InsyaAllah tak dak apa, kalo belom sampai masa lagiii... ^_^

      Delete
  4. masyaa allah... semoga tiada nyawa yg terkorban

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la . depa tak dak sebut pulak ada x nyawa yang terkorban, rasa mcm tak da ja. sebab kerosakan tahap medium ja

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart