Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 23 July 2013

KUCING GEMOK

Lucu la tengok kucing gemok ni....
tapi comel sangat-sangat

source : Spoony McMooch

10 comments:

  1. lucu tgk video tapi geli jugak dengan binatang yang satu ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheeee. saya dengan kucing siap tdo berpelukan lagiii.. sayang sesangat kat kucing ^_^

      Delete
  2. hahahahaha....dah tau gemok...kalut nak masuk tang situ gak

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la tak sedar diri,, tapi atas usaha gigih berjaya jugak melolos kan diri.. ^_^

      Delete
    2. nampak gomok sebab bulu badah lebat sgt..hihi

      Delete
    3. makan banyak tuh jadi gemokk,, tapi comellll

      Delete
  3. tembamnyer dia, macam garfield dah kakak tengok...he he he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak, kalo ada depan mata ni saya pelok2 cium dah. hehehe

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart