Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 23 July 2013

MAYAT LELAKI DI JUMPAI DIIKAT DI POKOK

Assalamualaikum...
Anyeong haseyo beautiful people..
Tadi masa turun tangga nak pi kedai ,
kawan yang baru ja balik dari rehat habaq ada orang
mati kena bunuh kat Padang Siding, Arau.
Padang Siding tu kira nya dekat la dengan
tempat kerja aku .
Ya Allah memang terkejut gila-gila kot masa tau ceta ni
tak pernah2 dok jadi benda macam ni kat
negeri Perlis yang Permai Lagi Mempesona .
Dah la bulan puasa , tergamak betol manusia
yang zalim ni membunuh orang yang tak berdosa.
Kalo ye pon dia berdosa takkan la
patut di buat sampai begitu rupa.
Dok tulis ni pon dah rasa berdebaq jantung ku.
Selepas chit chat dgn kawan kat tangga,
terus ja aku pi kat kedai auntie kat bawah tu.
Pi sana pon depa dok sembang pasai ni jugakk..
Senang ceta auntie kata bukak fb tengok sendiri.
Lepas beli barang terus kawan tunjuk gambaq kat fb..
Ya Allah budak nya masih muda lagiii...
Umur dalam lingkungan 20 an macam tu.
Dan mengaib kan jugak kemaluan nya telah di potong.
Nauzubillahminzalik.....
Dengaq kata mangsa bukan orang kawasan tu.
Dia mungkin di bunuh di tempat lain pastu di bawak
pi kat kampung tu dan di ikat kat pokok.
Orang-orang yang duduk kat kg tu pon dok kecut ja perut
nak lalu kot jalan tu lepas nii..
Identiti mangsa masih lagi belom dapat di kenal pasti.
Nak tau ceta ni dengan lebih lanjut,
tengok esok dalam surat kabaq kot2 masuk..
Tapi aku harap kan moga-moga
manusia zalim yang telah bersifat kejam ni
akan mendapat balasan yang setimpal.
Amin....

4 comments:

  1. Ya Allah..kenapa la smpai macam tu sekali..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tau la,, semua orang terkejut...dunia sekarang ni dah tak aman lagiii

      Delete
  2. agaknya lah kan dia ni ada kacau anak dara orang, kot?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tau la kak.. tapi takkan lah sampai mcm ni sekali depa buat.. zalim

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart