Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Friday, 16 August 2013

1st Day Bekerja After Raya..

Assalamualaikum....
Anyeong haseyooo everyone....
1st day bekerja after Raya ,
Apakah perasaan anda semua??..
Aku sampai ja depan opis, terus rasa macam nak balikkk
Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... seriusly memang tak puas cuti wlopon 1mggu lebih..
naik ja tangga , tengok muka kawan-kawan yang
dah 1mggu lebih tak kelih tu... sejuk sikit hati...
Dan bila dapat tau bos xdak , hati terus menjadi sejuk bertambah2...
Hoooreeeeyyyy... at least perasaan malas tu hilang sebab
leh santai2 relax buat kerja tanpa perlu stress..
Heheheheheee..Stress la sangat padahal keja pon tak brapa ada.
So sekarang leh la menulis banyak2...
Selamat Bekerja yer kawan-kawan semua...
Bye!




6 comments:

  1. hari pertama lepas bercuti panjang memang moodnya nak bekerja secara santai jer... happy working...eh dah petang dah jap lagi nak balik dah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak. hr ni saya main ja sepanjang hari, hehehe

      Delete
  2. ahaa...saya faham perasaan tu.mcm dak sekolah bawu cuti semnggu then kene balik sekolah balek. memg muka monyok di hari first sekolah balek.adeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la iqa, memang mcm tu la manusia ni.. xpenah ada smangat pon nak keja pon xdak smgt nak sekolah pon sma .. hehe

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart