Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 13 August 2013

AIDILFITRI 2013 : DAY 3

Assalamualaikum...
Anyeong haseyooooo everyone... 
Sekarang ni nak cerita pasal Aidilfitri kiter pada hari yang ke 3.
Macam besa lah bila sampai hari ke 3 ni memang kami
sekeluarga balik semula ke Perlis.
Kami pi dengan dua bijik kereta dan balik pon dua bijik jugak lah...
Kebetulan pada hari raya ke tiga ni 
kawan Zahirah akad nikah dan suruh dia pi mekap...
So pagi2 lepaih makan mandi dan bersiap2 kami pon bertolak pi
umah tok yg kat kampung pulak.
Umah yg kat Kampung tu ada family mak ngah...
Kutip2 duit raya dulu pastu baru lah pi umah kawan Zahirah tu....
Sebelom memergi kan diri ke sana , 
kami snap2 pic dulu... ^_^

Selca! 

ni baju raya aku yg ke 4 yer,,,,
kain dh lma beli. tapi baru p hntaq jait. 
baju ni lah yg kak tu lupa nak jait cakuk .
aku plak lupa nak jait jugak. so aku pakai jugak la. 
dah nak bt gena kann... ^_^

As u all can see , 
umah tok aku ni memang dalam hutan... 
jalan nak masuk kg pon nmpak mcm xmungkin ada penghuni... ^_^

Ini lah dia Fatin yang akad nikah pada hari tersebut.
Dari umah tok nak pi ke umah Fatin ni makan masa jugak lah...
Keluaq pkoi 11.30 pg sampai plak pkoi 1.
Pendang memang jem terok la kalo time raya cemni..



Ni dia... tok laki dia,,,
penuh debaran.....

Akhir nya dah pon menjadi isteri orang...
Majlis resepsi pada keesokan hari nya iaitu hari raya ke 4.

weee.. depa ada cincin.
for u guys info, fatin ni baru ja berumor 20 thun...^_^
kawen muda...

Ni pelamin dia la.... Purple gtiewwww

So lepas majlis akad nikah ni,
kalo ikut kan kena balik umah dia balik utk makan2.
tapi tak tau pasepa boleh xjadi pi...
Dok tgk ramai plak family blah laki dia so rasa mcm mengganggu ja kan kalo 
dok pi mnyemak sama...
konon2 dok berharap kat umah kak aku ada makanan la...
Las2 pi2 xdak nasik... yang ada hnya lah
laksa dan laksam sahaja... 
Mujuq aku makan nasik dah pagi tadi.
Kalo tak konfom lah masuk angin perut aku.. ^_^


Selepas melantak laksa dan laksam,
terjumpa pulak aku dgn si beby comel lote niii..
Amsyar nama di beri...
Comel kan especially pipi dia...
Amsyar ni anak menakan sepupu abg ipaq akues la....
Dok dukung2 dia dan2 rasa nak beranak..
hehehhheheeeee....
Bila dh cmpai umah malam tu smua dh terbungkang...
Tapi si adik aku ni berjanji plak dgn marka dia. 
soooo kena lah pi umah marka dia beraya...

Yang paling syok malam tu sbb ada kucing hidung belemoih nii,
Comel sgt2 kucing ni pasai kaler bulu dia lain dari yg lain... oren cmpoq2 krim2 


Ni ha loving couple ...


\
Tak dak masa nak edit so letak ja smua gmbaq depa .. hehee
syok gak malam tu bersembang dgn marka adik aku nii.
dok ceta pasai hantu pontianak la, hantu merangkak la . macam2..
yag pasti pukoi 11 malam baru lah kami balik..

Sekian....






10 comments:

  1. fae suka tgk baju nikah pengantin perempuan :) dorang nikah kat masjid ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye fae . menikah kat masjid.. baju nikah dia peplum.. ^_^

      Delete
  2. Seronok je baca entry akak ttg hari raya. Teringin nak ikut celebrate jugak. Haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. vee boleh ja pegi beraya kat umah kawan2 yg smbut hari raya. dari citu vee leh rasa keseronokan beraya.. ^_^

      Delete
  3. Wooww..hari ni baju belang2 heee

    Gambar pakwe adik je...mana pakwe Lieya..oohh..nak nak tunjuk ehh..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheeee.. pakwe kiter kena sorok dulu, nti dh nikah baru tunjuk. heheheee

      Delete
  4. Salam aidilfitri dear.Wahh...2 in 1.Sambil beraya sambil attend kenduri kaweng.Mudanya pengantin.Comei je pengantin.Pelamin pon sweet sgt.

    psst...baju lieya pon cantik.sha suke. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam aidilfitri sha. itu lah ramai plak yg kawen time raya ni ... :)

      Delete
  5. selamat hari raya kak!! :D raya dan kahwin.. selamat pengantin baru kepada si pengantin... hihi..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart