Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Monday, 26 August 2013

FILEM SERAM - MAMA

Assalamualaikum...
Anyeonghaseyo beautiful people...
Hari ni Liya nak kongsikan satu filem seram dengan
kawan-kawan semua.
Filem seram ni adalah filem bahasa Inggeris
dan bertajuk " Mama"


Filem ni telah di tayang kan pada awal
tahun 2013 so mesti ada sesetengah
orang yang dah tengok ceta ni.
Filem ni adik Liya yang suggest kan
since dia ni memang minat tengok ceta omputeh ni.
Bila sebut pasal Mama tentu semua terbayang
seorang wanita yang lemah lembut , penyayang,
caring , menjaga kebajikan anak-anak nya
dan sanggup melakukan apa sahaja demi anak-anak.
Kalo nak cerita tentang pengorbanan seorang ibu
ni boleh buat buku yang tebai la rasa nya.
Sebab terlampau banyak sangat.
Tapi untuk ceta ini, mama depa ni lain pada yang lain.
Kenapa lain pada yang lain ?
Mama yang di maksud kan di atas ni adalah HANTU.
Agak seram kan ??
Tapi hantu ni bukan lah hantu yang jahat.
Hantu ni hantu yang baik dan telah menjaga
2 orang budak ni seperti anak nya sendiri.
sampai lah ada orang yang datang selamat kan mereka.
So apa reaksi mama depa ni bila ada orang selamat kan mereka.
Boleh kah orang lain menjaga 2 budak ni
seperti dia menjaga budak-budak tu ?
Nak tgk trailer ceta ni ?
Tekan lah kat bawah ni kot2 ada yang berminat...
Liya pon belom tengok lagi.
Jom kita tengok sama-sama nak.


kalo berminat nak menonton tekan SINI
atau SINI

OK BYE~

16 comments:

  1. akak dikuarantin dan dilarang sama sekali menonton cerita seram buat masa dan ketika ini, he he he...nanti lepas confinement nak cuba layan...despite akak ni penakut jugak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah betol lah akak preggy kan.. tapi lepas ni leh la kak. ceta ni hantu dia mcm depa xbrapa nak tunjuk sgt dia lebih kepada kasih sayang hntu dan manusia :)

      Delete
  2. Nad memang tak layan cite hantu sebb takut keke

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak rasa ceta ni xseram sgt kot. akak pon takut jugak thats why la suka tengok ceta hantu time siang di tengah keriuhan manusia ^_^

      Delete
  3. ok nak try tgok la...wuaaaa terasa keseramannya

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuba lah tengok ,, hehehe ^_^ tapi dia mcm lmbat loading sikit . tu yg geram

      Delete
  4. olo...ceta omputeh ke,hee...kalo melayu blh jugak nak nengok,nengok ceta omputeh kang xpaham^-^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ceta ni baru lagi tu subtittle pon xdak , huhu. tapi bes jugak la ^_^

      Delete
  5. xsuka cite hantuuuuuu..hohohoh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ceta ni ak takut sangat pon. dia lebih kepada kasih syg ^_^

      Delete
  6. tengok dah.. takut!!! sedih la adik dy gi ikut hantu tu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak tgk x abeh lagi ni . dok tersekat2 ja siang tadi. malam memang x berani nak tengok ..

      Delete
  7. nampak menarik ni.. boleh lah tengok walaupun diri ni penakut tahap kuasa 100. hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu.... cuba try uji ketahanan diri yer.. tgk siang la sng.. tkut tu kurg la sikit.. ^_^

      Delete
  8. oke..iqa nak ajak adik iqa tgok movie neh! hak3

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart