Followers

HANDPHONE MAKAN TUAN

Assalamualaikum..
Anyeonghaseyo kawan-kawan sekelian..
Stress gila kot dengan handphone aku ni.
Aku pi pasar pagi tadi kan,
masa nak tunggu mak aku dok snap2 pic diri sniri kan.
Pastu simpan dalam poket.
Then lepas siap-siap beli barang-barang semua ,
aku letak handphone aku dalam slingbag aku.
So tanpa check apa-apa aku pon mula lah 
buat kerja-kerja dapur dan memasak.
Siap memasak aku pon amek handphone aku check
ada delivery status.
Bila aku tekan tengok delivery apa,
aku pon terkedu...
Handphone aku ni dah hantaq msg kat orang yang tak sepatut nya!

Ya ampun apa punya handphone neh,
buat tahana kat tuan sendiri.
Tiba-tiba pi hantaq msg kat orang yang dah lama gila aku tak contact2.
Dan org tu pulak pernah berjauh hati dengan aku..
Malapetaka betol lah..
Apa la dia tu fikir bila tiba-tiba dapat msg aku with 
the single " T " alphabet ja.
Macam orang tak betol pulak..
And even worse lagi takut orang tu fikir yang bukan-bukan,
mana tau ingat aku sengaja dok hantaq .
Lepas tahu tu aku ignore ja.
Tak dak hantaq msg lain utk mintak maaf 
tersalah hantaq sebab takut orang tu igt aku ni
buat taktik lama utk memulakan conversation..
EEEE.... sangat2 lah macam bangang ^_^
Kalo hampa la kan , tiba-tiba ja orang yang hampa
cemuih dan meluat gila hantaq msg kat hampa 
apa perasaan hampa time tu?????
Yang paling penting sekali la kan,
aku berharap orang tu dah tak guna nombor tersebut.
Better kalo tersalah hantaq kat orang yang tak di kenali
daripada terhantaq kat orang yang tak berapa suka kita ..
Sekian !_!

16 comments:

  1. hmm.. rasa tak kena gila kalau terhantar dekat org yg dah lama kita tak contact. risau kalau dia ingat apa kan.. mintak2 je lah dia dah pakai number tu lagi dah.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lahhh.. heeeee.. hopefully dia dh xguna number tu. ^_^

      Delete
  2. If me...mmg rasa mcm x tenteram...tp x pe la kot. .hopefully org tu pun ignore je...if dia bls bermakna dia yg nk start conversation with us...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak.. ^_^ better buat bodoh dan go on with life

      Delete
  3. hehe cakap je dekat org tu sorry silap send.
    Nad banyak kali kena cam nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. eee.. xmau la nad... nanti kan cakap buat alasan plak. kalo orang lain tu akak xkisah sangat la . kalo yang ni agak lain dari yang lain tu yang rasa pelik semacam ^_^

      Delete
  4. haha kelakar jugak kan. takpe nad tak pyh msg balik. anngap je hal tu dah settle hehe.

    ReplyDelete
  5. wat x th jela..hihi..nk wat cane..x sengaje..

    ReplyDelete
  6. huh..iye..kalau mun pun xtahu nak buat apa..huhu

    ReplyDelete
  7. Kita pun terkena macam ni lieya..tapi tu anak sedara punya pasal..giler malu masa tu coz orang tu somebody. nasib baik tak hantar gambar bukan-bukan...then masa junpa dia siap cerita lagi kita hantar gambar kat dia..Ya ALLAH tuhan aje yang tahu..puas kena explain..tau dia nak kenakan kita..hmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah tu lah ni pon somebody yg pernah ada feeling2 tut2 jugak lah tu yang jadi malu semacam ni. huhu... nmpak nya raudzah pon terkena jugak yer... jadi mcm iklan line plak kan .. kucing punya angkara ^_^

      Delete
  8. haha..sapa punya keje tu?? iqa pulak penah jadi cenggini. telepon iqa tetibe dengan sendirinya kol kawan iqa .. then kawan tanya ," Kaw kol aku??" iqa jawab : "Eh mana ada!" pelik btol phone iqa tuh. bnyk kali jgak jadi ropetu. haih

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah iqa... bila kita tak kunci handphone kita memang dia mula lah wat perangai pelik mcm ni ^_^

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!