Followers

OPPA SARANGHAE : JAE HEE.

Assalamualaikum..
Anyeonghaseyo beautiful people.
Sekali ceta pasal satu oppa mula lah nak jadi banyak oppa..
So oppa kali ni bernama JAE HEE..
Kawan-kawan kenal dak dia ?
Tak kenal? Kenal ?
Okeh mai nak tunjuk sikit rupa dia lagu mana..
Ini lah dia... tada...

Rasa nya ni gambaq lama nampak muda lagi time ni...
So the first drama yang aku start suka dia
ialah SASSY GIRL, CHUN HYANG.
Ceta ni memang best gila dan lawak gila.

Aku asyik dok gelakkkkk ja time tengok tu.
Gelak tak henti-henti.
Tapi bila mai part sedih tu plak sedih memanjang.
Kalo tak salah ceta ni pernah masuk tv8 dulu.
Tapi aku tak tengok kat tv masa tu aku dok asrama kot.
So aku tengok cd je lahh.
Klo ada kawan-kawan yang belom tengok ceta ni,
Saya suggest baik tengok .
Tapi boleh nampak sangat ceta ni klasik sikit
especially kat pakaian mereka.
Sebab masa tu tahun 2005.
Cepat ja masa berlalu dan merubah segala nya kan .

Dalam ceta ni Jae Hee berganding dengan Han Chae Young.
Nak tau kenapa citer ni best giler.?
Sebab Hong Sister jugak lah.. ^_^
So ceta yang di buat oleh Hong sister ni adalah
A must watch drama.
Kalo tak tengok memang rugi.
Dan untuk makluman anda semua ,
ini adalah karya pertama mereka ^_^
okey nanti aku akan tulis pasal Hong Sister ni pulak
dan akan list kan drama-drama best yang depa
berdua ni dah buat .

Lepas tu aku tertarik nak tengok citer ni plak.
Tajuk : 3 dad and one mom.
Ceta ni best sangat dan lawak jugak.
Boleh tengok 3 orang bapak ni menjaga baby.
Bila tengok ceta ni baru lah aku dapat
tau yang Jae Hee ni tak la tinggi sangat pon..^_^

Jae Hee jugak pernah membintangi ceta
Witch Yoo Hee. 
Tapi ceta ni aku belom pernah tengok lagi,
dan ceta ni jugak pernah masuk kat tv8.
Kawan aku pon cakap ceta ni memang best dan boleh buat 
orang ketawa terbahak-bahak.
Tengok lah nanti bila ada kelapangan aku
akan tengok ceta ni walaupon dalam ceta
ni Jae Hee hanyalah pelakon no 2.

Yang ni pulak Colour of Woman .
Yang ni aku tengok. 
Ceta ni boleh lah tahan jugak best nya.
Tengok ni pon sebab ada Jae Hee ja.
Kurang igt sangat jala ceta utk ceta ni,

Selepas Colur of Woman, Jae Hee muncul
pulak dalam ceta yang bertajuk MAY QUEEN.
Ceta ni best, sedih dan lebih kepada kekeluargaan
dan pengorbanan seorang anak .
Ada 32 episode dan Jae Hee tetap hero no 2.
Pada permulaan cerita dia lah hero,
tapi last-last awek dia dapat kat orang lain .
Ceta ni memang leh buat orang
yang hati nya lembut macam aku ni menangis :(

Yang ni drama yang paling latest sekali yang
di bintangi oleh Jae Hee.
Pelakon tambahan je lah.. ^_^
Ceta JANG OK JUNG .. Living in Love.
Best ceta ni sebab ceta sejarah....
Ok kalo nak tau drama atau filem lain
yang Jae Hee pernah berlakon boleh lah tekan kat SINI

Ok Jom baca biodata Jae Hee pulak..

Nama Komersil : Jae Hee
Nama Sebenar : Lee Hyun Kyun
D.O.B : 25 May 1980
Education : Donkook University
Height : 178 cm
blood type : O
Status : Married with one son.


Ok ini je lah yang dapat di cerita kan tentang Oppa kiter yang tersayang.
hope u guys enjoy the celoteh about my beloved oppa..
Sekian wassalam....





14 comments:

  1. ehem, hensemm. kihkih. sha minat kim bum :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sha kalo minat kim bum try tengok cet high kick 1. dia berlakon masa tu dia budak lagi , memang lawak gila ^_^

      Delete
  2. Jae Hee nie ada aura dia sendiri hehe

    ReplyDelete
  3. tgk cite yg dia belakon je..baru tau nme dia lepas bce entry ni..heeee~

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehhee.. ceta pa yg kirana mia tgk tu.. ^_^ bes kan dia ni

      Delete
  4. lama dah tak nampk dia berlakon kan..? part yg best dlm cerita My Girl, tetibe ada selit sikit cerita Sassy Girl Chun Hyang...perasan tak..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa tu tak perasan sebab tengok My girl dulu baru tengok Sassy Girl Chun Hyang. ^_^ dia dah lama xmasuk tv malaysia tapi kalo drama ada lagi cuma ambil watak kedua ja sebab dia dah kawen kan ^_^

      Delete
  5. Suka tengok diaorang..cute and ensem...

    ReplyDelete
  6. iqa layan sassy girl! best sgt.. lah..dah kwen dia neh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah.. dh kawen pon , frust akak. so dia jarang lah nak jadi pelakon utama sgt ^_^

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!