Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Friday, 23 August 2013

ROTI SARDIN CELOP TELOR

Assalamualaikum..
Anyeonghaseyo kawan-kawan sekelian..
Petang2 macam ni bila balik keja mesti lapaq kan..
So mula lah nak selongkaq dapoq cari apa yang patut.
Jumpa nasik tapi dah berjanji dengan diri nak makan nasik sehari sekali saja kan.
So tutup mata tak mau tengok nasik dan cari benda lain pulak.
Tiba-tiba terjumpa................

ROTI


SARDIN


TELUR


Dapat dah idea nak masak apa utk makan...

1. Masak sardin tu pastu hancur kan.. tambah dengan bawang besar sikit.

2. pecah telor dalam mangkuk, pukul dan tambah sedikit garam dan aji.

3. sapu sardin kat roti, letak betol2 kat tengah . tak yah tebal sangat sebab tak sedap kalo tebal.

4. Celop dalam telor tadi dan goreng....

Tada....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ini lah hasil nya !_!


Blurrrppppp... dah pon kenyang,
Makan bersama dengan air soya ais...
Kawan-kawan pon boleh cuba resipi mudah ini..
Bye !_!

6 comments:

  1. Woaaa nad xpena tau buat dia cam nie hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat la nad sng je ni.. wat makan pagi pon boleh.. makan malam pn bole.. ^_^

      Delete
  2. sedapnyeeee..tp mun xbole makan byk telur..cepat muak..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart