Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Saturday, 24 August 2013

SAMBUTAN HARI RAYA DI SEKOLAH.

Assalamualaikum...
Anyeonghaseyo kawan-kawan sekelian..
Hari ni Liya hantaq adik pergi sekolah
untuk sambutan hari raya.
Sampai ja kat pagar sekolah tu dah nampak budak-budak sekolah
pakai baju berwarna warni .
Semua nya segak bergaya dengan baju raya masing-masing...
Suasana tu tiba-tiba menggamit kenangan lalu,
masa zaman sekolah dulu.
Setiap tahun selepas raya mula lah excited
nak sambut raya kat sekolah.
Seronok kan setahun sekali dapat pakai
baju yang bukan baju sekolah untuk ke sekolah.
Pastu sibok je isi kuih-kuih raya dalam bekas
untuk di bawa ke sekolah..
Pakat-pakat rasa kuih raya kawan-kawan yang lain.
Pastu kalo ada makanan tak habis isi
dalam bekas tadi dan bawak balik ke rumah.
Bes sangat bila teringat suasana ni...
Kawan-kawan macam mana ?
Rindu tak nak beraya di sekolah ?

Gambar Raya tahun 2011...
Ni semua anak perempuan *Von Jay
*nama gelaran kami bagi kat ayah ^_^

10 comments:

  1. anak akak pon sekolah gak hari ni..tadi pagi gigih bangun wat agar2..bawak biskut raya sebekas..dah cukup kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh kalo macam tu 1 malaysia lah buat sambutan hari raya kat sekolah hari ni yerkk ^_6

      Delete
  2. Replies
    1. tu lahhh,,, rasa cm nak kembali ke zaman sekolah ^_^

      Delete
  3. fae jarang pegi kalo ada sambutan hari raya kat campus. haha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. fae ni mcm adik akak yang sorang lagi tu.. dia pon xpegi. adik yang kecik skali ja pegi ^_^

      Delete
  4. Replies
    1. aah jeles kan . nak beraya kat sekolah jugak ^_^

      Delete
  5. iqa rindu jgak saat raya kat skolah dulu.huu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan... dh tua2 mcm ni xdpt dh nak rasa semua tu ^_^

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart