Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 15 September 2013

CRAVING FOR NASIK LEMAK

Assalamualaikum..
Anyeonghaseyo pretty people !!
Buat apa hari ni ??
Nak ceta pasal craving kiter terhadap nasik lemak..
Memang terok la. 
Asyik rasa nak makan nasik lemak ja 24 jam..
Tension la .. paham-paham je lah kan.
Dah nama pon nasik lemak , lemak pon banyak lah..

mmmmm.. so yummy.. 
my all time feberet tu hanyalah lauk bilis aja.. ^_^
Sapa lah yang cipta resipi nasik lemak eh ?
Aduh nasik lemakk.. 
Nak tunggu berat cecah 100 kg baru nak sedar diri kot kan ?
huhuhuhu... kena kurang kan makan nasik lemak.
mulai minggu depan! 
K bye!!!

14 comments:

  1. jom mkn nasi lemak ayam goreng jom..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhh sally niii akak nak diet... jom makan kimbap lebih berkhasiat ^_^

      Delete
    2. alaaa...xyah la diet...jom la mkn nasi lemak...jom laaaa ~ hehehe

      Delete
  2. Replies
    1. aahh.. bestttt.. ^_^ pasal tu hari2 asyik nak ja hehe

      Delete
  3. cx pon pernah craving for nasi lemak for the whole day! hahaha. terok! tp kalo mkn nasi lemak, confirm berat naik mendadak. hahaha.

    ReplyDelete
  4. comelnye nasik lemak pon..sekali ngap jer..haha

    ReplyDelete
  5. akak pun suka makan nasi lemak juga.. makanan malaysia semua sedap.. :D

    ReplyDelete
  6. Kalau kita makan nasi lemak lieya..lauk mesti macam-maca,m..selalunya banyak lauk dari nasi..nasib baiklah selalu tak makan..he..he

    ReplyDelete
  7. ada telur,ada ayam goreng,timun semua, lagi mabeles kak,heee:)

    ReplyDelete
  8. hu3 sdpnya =) ns lemak mmg sedap..dgn nsinya yg berlemak..smbal pula sedap..mak aih..terangkat la..ha3

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart