Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 3 September 2013

FRIENDLY REMINDER TO ALL BOYS OUT THERE


boys, 

Did you got what we mean ?



16 comments:

  1. kita semua x sempurna. bila kite dh betemu dengan tulang rusuk kita barulah saling melengakapi ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu dik, tak yah nak over memilih sangat kan

      Delete
  2. hahaha..bila teringat Model Victoria Secret, teringat kat Adam Levine...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. knapa adam lavine ? ada ceta di sebalik nya ke ?

      Delete
  3. senyum tak kata apa-apa...he..he

    ReplyDelete
  4. Haha! Yes, agree :D And one more thing yang Vee suka; be the type of man you want your daughter to be with next time! And another one, guys laugh at what they put girls through now but wont be laughing when they're wiping the tears off their daughter's face for the same reason.

    Hihihi. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhhhhh.. lelaki memang patut ambik iktibar kan ^_^

      Delete
  5. huhu. tula, kadang2 laki ni nak awek lawa la ape, tapi diri sendiri. oppsss. no comment :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la,, kat umah dia xdak cermin kot. psl tu dia xtahu muka dia tu mcm jambatan xsiap. hahahha!

      Delete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart