Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Monday, 30 September 2013

I AM ALLERGIC TO FOOD


22 comments:

  1. Kena bijak pilih makanan.. Kalau makan semua memang tak bagus untuk kesihatan.. :-)

    ReplyDelete
  2. Haha.. Macam cute jer bunyik..
    Makan utk hidup, bukan hidup utk makan.. ~Wink~

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeeeeeeeee.. betolllll.... kalo xmakan tak hidup plak so kena lah makan .. ^_^

      Delete
  3. Replies
    1. hehee,,, xleh stop la,,, kena makan gakkk. :)

      Delete
  4. fiza pun alergic jugak la yer.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... sama jugak ek, boleh geng la.. :)

      Delete
  5. he he he...macam tu akak pun allergic jugaklah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehee... akak lain. akak makan utk dua org ^_^

      Delete
  6. comel sgt statement ni. hee. perbanyak minum air putih okay :) jgn mkn slps jam 7 mlm. srpn dan lunch jgn sesekali tgl. InsyaAllah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yerr cx ... yg ni memang kiter ada amal kan hehe

      Delete
  7. kena makan secara seimbang.. itu yang akak tengah cuba amalkan sekarang ni.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol kak.. gud luck utk kita berdua ye kak ^_^

      Delete
  8. Umi pun suke makan .. umi main bantai je makan .. nanti nak amalkan makanan yang chat la huhu

    ReplyDelete
  9. makan kena seimbang,... baru betul...

    ReplyDelete
  10. sy lain plak..makan je apa yg boleh diterima lidah =) he3..tp yg pntg kenalah makan makanan seimbang..sbb yang seimbang tulah diet yang baik..

    ReplyDelete
  11. mun pon..hohoho..senang betul berat naik..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart