Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Saturday, 14 September 2013

JUJURLAH SAYANG ^_^

Assalamualaikum..
Anyeonghaseyo beautiful people.
Hari ni pegi mana ek ? Liya dok kat umah je..
Pernah dengaq kan lagu bertajuk " Sandiwara Cinta " 
yang di nyanyi kan oleh kumpulan Republic .
Kalo belom tekan lah video kat bawah ni ^_^


Antara bait-bait ayat yang memang melekat 
dalam otak ialah :

" Jujur lah sayang , aku tak mengapa ..
Biar semua , jelas tak berbeda.
Bila nanti aku yang harus pergi...
ku terima , walau sakit hati... "

Sebagai seorang insan yang berhati perasaan,
Kalo kita dah tak suka pasangan kita ,
atau pon kita dah ada yang lain,
berterus terang lah...
Jangan biar kan insan yang pernah kita sayang tu 
hidup dengan cinta yang penuh penipuan..
Sebaik nya jujur lah dengan dia.
Mungkin dia akan terluka ,
keciwa di khianati itu lebih sakit dari segala nya.
Kalo kita berharap dia akan tahu sendiri ,
mungkin sukar untuk terjadi.
jadi jujur lah wahai teman .......

11 comments:

  1. bersikap jujur lebih baik. tapi serious sedih kot lagu tu. :'(

    ReplyDelete
  2. lagu ni sedap...terbuai2 kalau dengar... >< ada maksud mendalam.. heeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. AAHHH... betollll... boleh meleleh ayaq mata hukhuk @_@

      Delete
  3. Malas nak dengar lagu2 cinta skrg ni. hihihiii.. Tp betul, kena jujur. Walaupun kejujuran tu akan menyakitkan. Huhuu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo vee dengar mesti kena spare tisu plak la.. kejujuran lebih baik wlopon menyakit kan . betol tu ^_^

      Delete
  4. jujur lah padaku.. hehe tibe2 teringat lagu radja :)

    ReplyDelete
  5. betul tu kak jujur tu penting dlm mana2 phubungan.xkira la dengan keluarga ke,sahabat ke,gepren ke,bopren ke^-^ btw xpernah dgr lg lagu ni,

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart