Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 29 September 2013

ONE OF MY MOST NEEDED THING

Assalamualaikum.......
Anyeonghaseyo pretty !_!
Hari ni tak pegi mana pon seharian dok umah ja.
Keluar pon pegi beli ikan pagi ja lah... 
tu tak di kira keluar berjimba sebab rutin harian...


Comel dak kotak yg kat atas ni ?
Nak tau tak apa yg ada kat dalam ni ??
Nak ???
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tada !!!

Jarum peniti !! 
Sejak ada jarum peniti ni mak dah tak bising lagi..
Kalo tak mesti jarum mak surut sebab aku lah tukang ambik...
Jarum ni aku guna utk pakai tudung lah..
5 pcs selalu nya dan selalu nya mesti hilang.
thats why la habis jarum mak kena kebas dengan aku.
Tapi hairan plak bila dah beli sendiri ni jarum ni tak hilang plak.
Makin bertambah ada lah.. 
Pelik kan... ^_^

Peace !!

35 comments:

  1. Byk gak guna untuk 1 tudung ehh.. Vee ingat main lilit je slama ni. Huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya lah vee.. lagi banyak jarum lagi kemas.. ^_^

      Delete
  2. hehehhe, pengumpul jarum peniti tegar hehehe

    ReplyDelete
  3. berguna betul kotak kecik tu. nak jugak untuk letak pin tudung. selalu hilang merata. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheeee... tunggu org kenuri bagi la niena ^_^

      Delete
  4. hana pulak guna kotak nie utk letak brooch. hee tp hana punya warna purple. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.... akak letak gak brooch dlam ni tapi time amek pic ni buang dulu ^_^

      Delete
  5. hahaha kannn bila yang sendiri punya tau pulak jaga.. saya pun sama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... tak jaga pon automatik ter jaga tu pelik hehe

      Delete
  6. Comey kotak jarum peniti Lieya.. Polkadot lagi.. I loikeeee! Hikhik! ^_^
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
  7. comey la box tu... beli kat mana erkk? Ida lak jarang guna jarum peniti ni..just pakai tudung simple jer

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa nya dapat time kenuri lah.. hehehe..

      Delete
  8. dah lama akak tak beli jarum peniti comel ni.. kali terakhir akak guna masa sekolah dulu.. agak-agaknya makin bertambah sebab jarum mak lieya yang hilang dulu tu dah terasuk kat dalam tu juga kot.. hehe.. misteri ni lieya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin kot kak. tapi memang tak hilang lah sejak beli seniri ni hehehee

      Delete
  9. hahaha...camne boleh bertambah..? sekali pakai kat tudung dia beranak ek..? hahaha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa nya lah , memang betol tekaan sally tu.. jarum ni leh beranak ^_^

      Delete
  10. wahh..dh lama giler x pakai jarum peniti ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena pakai selendang la baru leh pakai jarum ni ^_^

      Delete
  11. jgn nampak jarum tu mcm gula2 plak ye.. ke sbb nampak mcm gula2 banyak yg hilang?? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. aduih kalo telan tu sedap tu.. menyucuk2 krongkong.. ^_^

      Delete
  12. hurm napa makin banyak lak lieya ? huhu mesti duk amik yang mak hampa lagi ni hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. xamek dh sebab mak kami dah semnyi la hehehe

      Delete
  13. masa sekolah dulu suka la yang ada kepala warna warni ni..setiap hari mesti tukar kaler..hehe..skang pakai yang takde kepala dah ler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg xdak kepala tu susah sikit . dah la halus pastu masuk kedalam sebab kain tudung kan jenis nipis hehe

      Delete
  14. haha.biasa la tu.kalau brg beli sndiri mesti jaga batul2.tu yg x hilang tu.haha

    ReplyDelete
  15. ha3..untung la mkin bertambah =) kalau thu cmtu beli dri awal lg kn..

    ReplyDelete
  16. kalau pakai selendang..tak pun tudung berstyle kena wajib ada peniti ni..hehe

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart