Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Thursday, 10 October 2013

10 THINGS SISTERS ARE GOOD FOR


YAY MEMANG SEMUA NI KITA BUAT KAN?
CEPAT AGREE.. ^_^


21 comments:

  1. soo true.. im so luckky to have 4 sisters :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. hahhahaaaa,, no 10 tu sila fill in the blank . tambah seniri.. :)

      Delete
  3. yup!
    dah besa2 skank put teasing each other lg ..hehe :)

    ReplyDelete
  4. I like fight2 with my sister.hehe

    ReplyDelete
  5. Setuju. Tapi Mieya tak ada kakak. Cuma menumpang kasih dengan kakak ipar je.

    ReplyDelete
  6. terpaksa setuju.. eh?.. hihihi

    ReplyDelete
  7. aah betul
    baru hapening haha

    ReplyDelete
  8. betul tu.. akak dengan adik akak pun macam tu juga.. hihi..

    ReplyDelete
  9. ha ha anis ada kakak dia la tmpt ngadu dia la tempat nak gaduh hihi untung giler ader kakak ... tambah2 yang sporting hihi....

    ReplyDelete
  10. yup agreed...that's what sisters are for..

    ReplyDelete
  11. hahah hana dengan adik hana pown sama. bestnya ada kakak kan. haha :P

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart