Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 1 October 2013

KACANG REBUS


UJAN - UJAN CAM NI MEMANG BES MAKAN 
KACANG REBUS ^_^

OK NAK SAMBUNG MAKAN , BYE DARLS SEKELIAN ^_^

19 comments:

  1. alamak!! best nyer... ni yg wat mood makan menjadi-jadi ni.. uhukk

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. fine! skrg makan dah tak ingat sally...sentap -___-'

      Delete
  3. ohh sedapnyaa. sye slalu beli kacang rebus ni kt R&R je. hehe

    ReplyDelete
  4. Aw.. sedapnya..mana dapat kacang rebus ni??

    ReplyDelete
  5. huwaaa sedapnya akak !! pos sikit. dah lama tak makan. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. huahahaha.... memang sedap ni hana... mabelous.. :)

      Delete
  6. sangat! haha. lagi2 kalau tengah panas lagi. tapi da mahal sekarang. satu bungkus keci je, da rm2. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. heehe.... yeke.. beli yg balik rebus sniri tu murah sikit rasa nya :)

      Delete
  7. hee lama tak makan kacang rebus ni.. selalu ada jual kat pasar malam

    ReplyDelete
  8. sedapnya lieya..dah lama tak makan coz susah nak jumpa..last time beli kat pasar malam..banyak yang rosak..sikit aje boleh makan..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart