Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Saturday, 16 November 2013

AKSI COBY MENYANDAQ KAT TOTOI

Assalamualaikum...
Anyeonghaseyo beautiful people...
Sebelom ni aku pernah cerita pasal COBY dalam entry ini kan....
Semalam masa tu dah pukul 12 aku tengok Coby sedap ja dok melentok kat tepi Totoi.
Apa lagi terus aku ambil handset dan snap pic dia...


Tengok tu pandai pulak dia bersedia depan kamera. ^_^


Tengok perut dia.. Tak padan dengan kecik tapi BOROI.


Slumber dia ja menyandaq kan . Dah la kecik geram nak gigit


Comel kan Coby. Dia dh pon tau nama dia . tu yang suka sangat-sangat.
Bila panggil dari jauh lagi dia terkodek-kodek lari.. cute sangat2.
Memang dia dah besaq banyak dari time mula ambek dia dulu..
Mau nya tak besaq . Dok lepak tepi pinggan makanan ja.. hehehehehe..
Bye ^_^

18 comments:

  1. cian coby nak memanja dgn totoi tu tpi tak kena layan ...gemok dah coby ;)

    ReplyDelete
  2. ARGHHHH cuteness overload!!! *O*

    ReplyDelete
  3. comelnya coby.. coby kuat makan eh? cepat2 besar tau! hihi..

    ReplyDelete
  4. hihi comel coby ni.. seb baik tak kena gusti gn totoi hihihi

    ReplyDelete
  5. dah semakin gemuk si coby ni.. comel pula tu..

    ReplyDelete
  6. comel ja tengok mereka ni..sweet gitu hehe

    ReplyDelete
  7. eii comeyy ngat aih. teroih usha kucing putih kat sebelah saya. perut boroi sama mcm coby! :D ahaaa...

    ReplyDelete
  8. Wah gebu betul dia.. geram tengok.. :-)

    ReplyDelete
  9. akak suka kucing ye..aya takot nak pegang..huu

    ReplyDelete
  10. Hehe kucing memang suka buat perangai comel-comel gini kot~

    ReplyDelete
  11. comel sgttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geram!!! x bleh tgk kucing lah...

    ReplyDelete
  12. So cute!!! kita ada kucing baru datang kat rumah lieya...bawak anak sekali..comel aje!!!

    ReplyDelete
  13. gemuknya coby. hahaaha perut dia rasa nak cubit2 je. haha

    ReplyDelete
  14. tudiaaa comei aih kucing depa noooo

    ReplyDelete
  15. ooo..ni ke coby nya..alahai kecik lagi,,mana pulak la coby pergi..harap coby baik2 aje..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart