Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Monday, 18 November 2013

COBY IS MISSING

COBY DAH HILANG ..... :(
WHERE ARE YOU KIDDO..... 
SAD. SAD. SAD... 

12 comments:

  1. coby hilang..jgn2 dia cari mamanya kot

    ReplyDelete
  2. acaner boleh hilang? dia kuar main ke akak? dia lupa jalan balik kot..

    ReplyDelete
  3. La..camne boleh hilang lieya?

    ReplyDelete
  4. hilang lagi ke lieya? semoga dia cepat kembali..

    ReplyDelete
  5. la.. hilang... sekarang ni bukan orang jer hilang.. kucing pun hilang.. sabar je lah... nnti dia blaik la tu.. :D

    ReplyDelete
  6. comelnya coby :)
    orang cakap, kucing pandai cari jalan pulang ke rumah.
    mungkin tak lama lagi dia akan balik.
    ;)

    ReplyDelete
  7. cmne boleh hilang? cuba cari dia.. saya risau betul kalau kucing saya hilang :(

    ReplyDelete
  8. haa? hilang? mana pergi? hmmm mcm mana boleh hilang? :'(

    ReplyDelete
  9. asal x jaga lelok ni lieya asik hilang je
    ke dia tgh meroyan cr gf lg adoiii

    ReplyDelete
  10. tu ke cobynya kak?comelnya...biru mataku,heee

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart