Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Friday, 22 November 2013

THE HARDEST AND THE RIGHT


18 comments:

  1. to do the right thing is sometimes hard. to do bad thing, easy.

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. aah kan whatever it is just stay calm and let Allah leads the way ^_^

      Delete
  3. Exactly Lieya..So kena redha lah ya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes redha . thats the rite thing to do kan ^_^

      Delete
  4. betul tu lieya.. kita doakan semoga perjalanan hidup dipermudahkan oleh Allah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin. semoga Allah permudahkan segala nya kerana Dia lah yang lebih tahu ^_^

      Delete
  5. quote ni kadang2 macam memahami je perasaan kita. apa yang kita rasa dan fikir..terapi yang baik huu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu aya . dengan baca quote boleh buat hati kita tenang ^_^

      Delete
  6. sabar akak.. biar susah, janji kita buat benda yg betul.
    jangan sebab nak senang, kita wat benda tak betul :)

    ReplyDelete
  7. hana sangat pernah rasa. sabar ea akak. :')

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart