Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Thursday, 12 December 2013

CERMIN MAKAN TUAN

Assalamualaikum...
Anyeonghaseyo beautiful people all around the world...
Selama ni aku memang sayang kan cermin..
Kemana sahaja aku akan bawa cermin bersama...
Nak di jadikan cerita masa nak bersiap mai keja pagi tadi aku dok cari cermin.
Selalu nya aku guna cermin bedak miami tu kan untuk proses berbedak..
Tapi di sebab kan cermin tu tak dapat di jumpai..
Aku terus ambil cermin besar aka cermin tandas sekolah ...
Macam mana cermin tandas sekolah boleh ada kat umah aku ?
Sebab kawan ayah aku buat cermin dan dia letak kat umah lama aku tu so aku rembat la satu...

Sebab cermin tu tak melekat di dinding aku angkat cermin tu dan letak kat meja .
Tapi tak sangka plak kedudukan cermin tu tak stabil.
Tanpa bagi sebarang singnal tiba-tiba cermin tu terbalik kedepan dan 
cermin tu punya bingkai jatuh betoi-betoi atas batang idung aku!
Hampa bayangkan betapa aku terkejut nya .. aku sangka batang idung aku dah patah!
Macam ada orang katok hidung aku ya Allah memang terkejut gila...
Dasar cermin makan tuan... Mujoq hidung aku tak patah dan mujoq jugak cermin tu tak pecah.
Kalo tidak memang dah masuk dalam bijik mata aku..
Bukan sahaja buta malahan hidung pon dah patah riuk.... Alhamdulillah...


Tapi hidung aku tak la berdarah macam dalam gambaq di atas.
Sekarang ni ada la rasa mcm sakit-sakit gak kat tulang lembut di hidung tu...
Pastu macam nak tangkap kepala..
Maybe bergegaq sampai otak tu sampai cering bulu roma aku... 
Harap-harap tak dak apa yang serius lah.. amin... ^_^
Bye.. TQ for reading


17 comments:

  1. Lain kali kna pakai cermin ygkecik je lieya..nasib baik x pch ni..:)

    ReplyDelete
  2. adeh..
    macma sakit jer..
    hehe..
    bleh ilang mood kena pagi hari tu

    ReplyDelete
  3. alahai...be careful kak lain kali !

    ReplyDelete
  4. sakit tu.. saya pernah kena kat batang hidung... tapi bukan cermin la,hehe... bahaya betul cermin tu,hehe... kena hati2 lah lain kali ^^

    ReplyDelete
  5. be careful dear :)
    nasib baek takdek pape.

    ReplyDelete
  6. adehhh...mesti sakit kan..boleh terbayang cemane kena kat batang hidung tu..

    ReplyDelete
  7. uish.Bahayanya adam yang membaca ni pun takut.Be careful okay :)

    ReplyDelete
  8. Adoi, sakitnya.. Hati2 akak.. Nasib baik tak jadi apa2.. Moga2 tak ada apa yang serius.. :)

    ReplyDelete
  9. huhu merbahaya betui...nsb baik xdak pape jd...

    ReplyDelete
  10. sakit juga tu.. syukur tak jadi apa-apa kat lieya..

    ReplyDelete
  11. pekatnya bahasa utagha lieya..ada yang akak tak paham ni..huhuhu
    sib baik tak luka idung..kalo tak berplaster la gi keje..
    next time beringat tau..jangan gopoh..

    ReplyDelete
  12. lar.. nasib baik tak injured.. sengal2.. abeh la batang idung tu.. hehe...

    ReplyDelete
  13. adesh..mesti sakit tu..lain kali jangan buat camtu ye

    ReplyDelete
  14. serius kak lieya? hmm mesti sakit. lain kali hati2 tw akak. nasib baik tak apa2. hmm

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart