Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Wednesday, 25 December 2013

GAMBAR MAJLIS RESEPSI FIZO OMAR DAN MAWAR DI PULAU PINANG

Assalamualaikum............
Anyeonghaseyo beautiful people....
Jom tengok gambar Majlis Resepsi Fizo Omar Dan Mawar kat Penang...
Cantik sangat baju pengantin yang berwarna biru lembut + pink....
So so sweet.... Check it out.






Source : Beautiful Nara
Photo : The Ace Photography

P.s : Cara senang nak naik trafik di hari cuti yang membosan kan ini ^_^


16 comments:

  1. mak sy ckp mawar muka macam patung..hehe comel..:)

    ReplyDelete
  2. mesti mahal harga tudung penganting pempuan tuh..apa pun tahniah kat kedua pasangan :)

    ReplyDelete
  3. moga rumah tangga mereka juga sentiasa meriah dengan keberkatan daripada Allah SWT..ameen..till Jannah..cumil mereka berdua..

    ReplyDelete
  4. Sesuai sangat depa dua orang nih.. Baju mawar yang biru tu cantik! :D

    ReplyDelete
  5. sama padan ..sama cantik ^_^ sesuai gitu

    ReplyDelete
  6. semoga bahagia till jannah. hehe warna biru !! :D

    ReplyDelete
  7. cantiknya baju biru pink tuuuuu.. hehe

    ReplyDelete
  8. Sama cantik sama padan kata orang!! Hehee.. Nice nice. Very sweet :D

    ReplyDelete
  9. baju mawar tu cantik la.. nice color combination.. my fav color jugak.. hehehe..

    ReplyDelete
  10. sama cantik dan sama padan mereka berdua.. semoga diberkati Allah dan kekal bahagia hingga ke syurga.. :D

    ReplyDelete
  11. cantik nye mawar.. sume cantik.. baju.. pelamin..pasangan pun cantik.. sume cantik....

    ReplyDelete
  12. cantik! tp sgt tak puas hati sbb tudung pendek sangat..hahaha :P

    ReplyDelete
  13. nanti kawen, nak buat baju kaler biru camtu la.. tapi, yang penting, takkan ada tudung pendek! hehehe :D

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart