Followers

NUR JANNAH 1ST BIRTHDAY !

Assalamualaikum....
Anyeonghaseyo beautiful people all around the world.. 
Tak sangka di hari yang seindah hari ni tiba-tiba Miss Lee muncul di muka pintu..
Harapan untuk melawat blog kawan-kawan dan menulis entry musnah begitu sahaja....
Sekarang ni baru berkesempatan buka blog .. 
Actually gambaq-gambaq kat bawah ni awai-awai pagi lagi dah pon di upload.
Tapi di sebab kan aktiviti berblogging terhalang maka tak dapat lah entry ini di siap..
Hari Jadi si Jannah ni 4 hb yang lalu. Tapi dia punya parents buat pada 5hb Dec.
Parent dia kawan aku lah.. Si Izza tu .. yang memang obses dengan kecantikan.. 

Ingat dok entry aku yang mintak pendapat tentang hadiah for 1st year old girl tu...
Ramai yang suggest toys.. So aku memang ada pergi cari toys..
Tapi semua nya 3+ years.. So memang tak dapat nak decide which one okey..
Last-last aku amek beg galas susu tu .. yg kiut miut tapi sebab kalut sangat 
terus wrap ja hadiah tu dan tak sempat nak amek gambaq.

Pada hari kejadian, aku balik halfday... sebab nak pergi cari hadiah..
So sampai ja kat umah kenduri ni dalam pukoi 3.45 cemtu...
Masa kami sampai ni kebanyakan tetamu adalah saudara mara kawan aku ni . 

Antara gambaq yang sempat aku snap.. yang lain memang tak dan..
Macam-macam juadah yang ada... Laksa , Satay, Nasik tomato , roti jala. kek..
eh macam-macam la sampai boyot aku makan.

Yay ini lah dia baby Jannah yang aku maksud.. 
Tetiba bila tengok gambaq ni terus rasa rindu pulak kat dia...
Mak,nak beranak!!

Tengok lah si Jannah ni dok gigit lollypop.. comel..

Tengok lah si Jannah ni. tak mau langsung tengok kamera... 
Baju biru tu lah ibu dia..

Take 2... still tak tengok kamera lagi

Las sekali baru dia tengok..

Bila la nak ada anak seniri ,., serius aku mengidam

Ni lah jari comel jannah,,, ^_^

Jannah with her parent... ^_^




oK.... Setakat ini saja catatan birthday Jannah.. masa ni perut aku memang dh cekang gila.
Dengan ketat pulak .. Hommaiggoddddd.... Sooh.... 
Next year pulak la yerrrr kita pergi sambut birthday Jannah..
Umah Jannah kat Putrajaya .. so next year boleh la Jumpa dengan Jannah selalu,
Rindu kat Jannah ja.. ibu dia memang tak rindu kikikiki... 
Jangan marah ya +izza shuhada  ... Bye!!!
Thanks for reading.....

P.s : Kawan-kawan sorry ya.. tak sempat nak balas kunjungan dan komen... 

6 comments:

  1. happy birthday to jannah ^^ comelnya jannah! ehehe <33333 huu,banyaknya makanan... sedap2 pulak tuh,haha....

    ReplyDelete
  2. amboiiii smpai boyot makan hahahaha

    ReplyDelete
  3. comelnya jannah...sedap2 makanan tu taw hihi..

    ReplyDelete
  4. amboi...sape pnye birthday ni...mcm akak yg galak amik gmbr..hikhik :P

    ReplyDelete
  5. happy birthday jannah.. comelnya dia.. :D

    ReplyDelete
  6. comelnye jannah.. beg galas susu pun ok jugakk..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!