Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Friday, 14 February 2014

ANTARA SUAMI DAN IBU


Apakah hukum seorang anak yang mentaati dan mendahulukan suami nya, tapi
dalam masa yang sama perbuatan nya ini menyebabkan ibu nya sendiri terasa dan sakit hati ?

Ada sesiapa yang boleh tolong jawab ?

Atau bagi pandangan ... ^_^ Terima kasih

Assalamualaikum

9 comments:

  1. harap apa yang perlu diperjelaskan oleh ibunya perjelaskanlah.kalau boleh jangan sampai mengecilkan hati ibu..

    ReplyDelete
  2. lepas kahwin..syurga isteri kat suami.
    cari suami yg baik, insyallah tak akan ada delima macam ni.

    ReplyDelete
  3. dua2 sama penting...masih konfius

    ReplyDelete
  4. syurga di bawah telapak kaki suami, tapi nak tau juga apa yang terjadi sampai boleh jadi terasa dan kecil hati tu...

    ReplyDelete
  5. harus diimbangi dengan adil dan saksama

    ReplyDelete
  6. Hmmm kadang2 situasi mcm nie kena refer kepada yg pakar.huhu

    ReplyDelete
  7. syurga isteri kat tapak kaki suami
    bagi saya, dalam hal ini kita kena jelaskan dengan baik kat ibu kita
    mudah-mudahan ibu akan faham
    dalam masa yg sama, sifat tolak ansur perlu dititikberatkan juga^^


    : Kebaikan Yogurt untuk Kulit

    ReplyDelete
  8. alamak..tak reti tapi selalu tengok org kata dengar suami lebih
    tapi tak de la sampai kena sakitkan hati ibu sndiri kan..

    ReplyDelete
  9. bila dah kahwin, isteri kene lebihkan suami dia.. tp jgn la sakitkan hati ibu, kalau ada perkara rumit, bincang sama2 supaya tiada pihak yg akan berkecil hati...

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart