Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 25 February 2014

BERGEDIKS DI TUGU NEGARA

Assalamualaikum..........
Anyeonghaseyo beautiful people all accross Malaysia...
Ayat intro bajet Miss World pulek kan.... ^_^
Ingat dok entry yang lepas tentang Daging Salai tu ???
Well lepas pergi makan kenduri , kebetulan Tugu Negara ada dekattttttt sangat dengan
Menara Lembaga Pertubuhan Peladang tu kan ,
so apa lagi kami pon pergi berphoto gediks di sana ...........
Maklum lah selama ni asek dok tengok Tugu Negara dalam buku ja kan,
so apa salah nya pergi ke sana melihat dengan mata kepala sendiri ... 

Ni tugu jugak kot ... ^_^

Ni senarai nama-nama yang terkorban tu kalao tak salah den la.. ^_^

Yang ni belom berkorban apa saja untuk ambil gambor 

Ini Erna kawan Anih.. segak depa.. hikhik.. 


Tedia tugu negara gagah berdiri ....
Kat sini ramai tourist ja yang datang ...
Depa punya lah terbeliak tengok kami semua yang dressing cantik punya .. 

Cik Diana kita :)

Cik Liya Von Jay hampa semua ... ^_^

Amek gambo tourist curi-curi gegar 360 darjah



Mereka yang terpegun dengan keindahan Tugu Negara 

Bebudok jalan laju ... :)

Eh Kamu lagiiii... :) si mok mok kata nya Anis 


Tugu negara di jarak yang dekat .. apa mamat tu buat kat dalam gambo ni ?

View bangunan dari area tugu negara 

Lagi tugu negara :) pandangan hadapan dari jarak yang agak jauh 

Main tuk cakkkk... :) 

Gelap pon golap la kan janji ado tugu negara di belakang :0

Eh ini lambang negeri hamba... Perlis ... skema nya muka den di sini 

Yang tadi jugak tapi angle lain puloks...


Wajib amek gambo kat sini... 

Kak Liya pon nak jugokkkk.. :)

Air terjun eh air gapo ore panggil ni ?

Kat sini pon .... ^_^

Adik aku dan kawan-kawan dia............ :)
Selesai bergambaq kami pon terus balik ke umah adik aku . 
berehat sebentar sebab malam nya nak pergi jalan-jalan uptown Danau Kota pulek..
Sakan berjalan kan.... Biasa lah kalao dok di perantauan kena la jalan sokmo .
Kalao tak rindu kampung ..... huhuhu..
K bye... tq for reading ^_^

17 comments:

  1. happening betul dapat jalan jalan sambil bergambar ye liya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yela kak, menyelam sambil minum air :)

      Delete
  2. lawa.. bangga jadi rakyat Malaysia..hehe
    eh, tp bergego betul la gmbr depa tu,,haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kihkihkih.... biasa lahhh ketaq tangan tengok muka omputeh tu pasai gegaq habeh

      Delete
  3. Lambang negeri akak jugakkk...ahahhaaa...

    Budak2 jangok buat lawatan sambil belajar ke Tugu eh?

    ReplyDelete
  4. amboiii seronoknya lieya and the geng bergambo yerr..manis comel2 lote

    ReplyDelete
  5. ini bukan gediks ni Lieya.. ini pelancong dinegara sendiri hehehe siap dgn baju kebangsaan hampa semua mai tugu negara noh.. hehehe

    ReplyDelete
  6. ala comel2 semuanya, lagi2 tuan punya blog ni. hehehehee... :)

    ReplyDelete
  7. seronok hangpa dok kl no
    boleh jln merata haha

    ReplyDelete
  8. wah.. semangat betul lieya bergambar di bawah cuaca panas panas macam tu.. semuanya comel.. :D

    ReplyDelete
  9. Comelnya yang dok balik tiang tu..he..he..salam selasa Lieya...

    ReplyDelete
  10. Amboi kemain comel semua depa aih..
    akak last pergi sini masa sekolah rendah kot..tudia pnya lama kan tak mai sini....hehehe

    ReplyDelete
  11. sally yang duduk KL ni pun tak sampai lagi Tugu Negara..hahaha

    ReplyDelete
  12. aya dah lama x jalan2 ambil angin..asyik study..huwaaa

    ReplyDelete
  13. patutnya, akak bergambar mcm tugu negara tu... hehehe...

    ReplyDelete
  14. xpernah singgah lagi kat sini...walopon hari2 lalu time g keje...

    ReplyDelete
  15. amboi amboi hehe

    singgah petang kat sini ^^

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart