Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Monday, 24 February 2014

Fridge magnet MALAYSIA

Assalamualaikum..........
Anyeonghaseyo beautiful people.... ^_6
Kelmarin pergi membeli belah di area Masjid Jamek , Jalan TAR dan Sogo.
So terjumpa satu fridge magnet dan terus beli...........


Comel tak ? Asyik nak kumpul yang luar negara ja yang negara sendiri pulak terabai kan..
Seketul ni RM5 ... boleh lah kan.. comel pon comel.
Bye ^_^

15 comments:

  1. hehe..selalunya pelancong je beli fridge magnet malaysia ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. saja nak bajet pelancong sekali sekala :)

      Delete
  2. comel2..buat koleksi untuk dalam negara pulak la kan..

    ReplyDelete
  3. cantik!!..akak selalu guna fridge magnet ni untuk lekat bil segala kat peti sejuk..hihi..takut bil hilang katanya..

    ReplyDelete
  4. comel comel comel, rajin lieya buat koleksi...

    ReplyDelete
  5. Akak FM banyak yang hilang sebab letak kat rumah ada budak kecik suka kutip yg selamat mana yg dok tempek kat pejabat ja.

    Cer tayang2 koleksi FM yg ada.

    ReplyDelete
  6. betul kata Lieya tu.. tp untuk negara sendiri kena la beli sendiri hehehe

    ReplyDelete
  7. hahaha...x pernah terfikir sebenarnya nak beli Malaysia punya :P

    ReplyDelete
  8. kalau anne tak kisah malaysia punya ke apa, yang penting comel & menarik hati.. kekeke~

    ReplyDelete
  9. akak x kisah dalam negara ke luar negara ke tetap nak kumpul...wah..shopping jugak eh...

    ReplyDelete
  10. Comel lieya..tulah selalu lupa yang malaysia punya..ayik kumpul yang luar negara je ya!!!

    ReplyDelete
  11. betul la tu.. dok ralit kumpul yg obersea.. malaysia punya tak de pulak..cantik..

    ReplyDelete
  12. Tak kisah la lieya dalam malaysia pn byk tmpat2 cantik kan..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart