Followers

LIPSTICK!

Assalamualaikum.........
Anyeonghaseyo beautiful people....
Lepas berdating dengan Sally dan Hana , aku, Diana dan adik-adik bertolak ke Cheras.
Adik-adik itu merangkumi Anis adik aku , kawan Anis dan Hana..
Yee Hana ikut sekali sebab dia punya rumah dekat sangat ja dengan umah adik aku.. ^_^
Tujuan utama ke Cheras tu sebab nya nak pergi ambil barang yang aku order
kat umah kawan aku Mek Tie..... Barang apa kah ??
Sudah terang lagi bersuluh kan ?? kat bawah ni ha...... 
Penyelamat , Pendamping , teman setia aku , Lipstick !

 Ada 6 batang semua nya ... Next time aku buat review okay ??
Mesti nak tengok isi dalam kan ?

Nah isi dalam pon ada sekali jugak... ^_^
Tetiba warna oren sesat pulak di situ 

Ni dia baby yang suka sengih memanjang .... Farish Ife... hehehe...
Lepas makan-makan nugget time to go home!
Hari tersebut sampai kat umah dah 8.30 pm!
Sangat hectic... Ok bye!



19 comments:

  1. sekali beli 6!!..puas la menyonteng..kaksura ada 2-3 batang jer kat umah ..tu pun jenuh nak prabis.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli seksiap stok utk setahun la kak. lagipon kalao beli sikit jadi mahai ^_^

      Delete
  2. uols sgt berani pakai kaler2 cengitu
    iols suspek uols ok
    tp x nah lah dgr brand ni
    nti nak bc psl review lipstik ni
    but iols skun xde nak berlipstik2 ok
    mayb iols preggy kot..mayb iols preggy bb boy kut kahkahkahkah kbai

    ReplyDelete
    Replies
    1. iols memang suka warna yang mcm tu.. hikhik... wee anak lelaki .. iouls pon rasa uols dapat anak lelaki kihkihkih

      Delete
  3. Replies
    1. alahai dah guna semua dh kalao tak yg oren leh bagi kat kak farah :)

      Delete
  4. Kak ina suka yang pink lembut tu :)

    ReplyDelete
  5. wah.. 6 batang? banyak tu lipstick lieya beli..

    ReplyDelete
  6. wahhh banyaknya beli ^_^ mesti untuk stok simpanan

    ReplyDelete
  7. wah semua warna lipstik cantik. :) tahan lama tak pakai ni? teringin juga nak beli :)

    ReplyDelete
  8. byk koleksi lieya ekk..cantik semua warnanya

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!