Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Friday, 21 February 2014

YAY!!! DUIT BR1M 3.0 DAH MASUK!

Assalamualaikum.............
Anyeonghaseyo beautiful people all accross malaysia!
Yay! Duit BR1M dah masuk !!!!!!
Sapa ada apply pi check cepat! tak yah tangguh-tangguh!


Saja-saja pagi ni online akaun bank aku tengok-tengok ada duit sejumlah 
RM300 di kreditkan ke akaun bank aku pada 20.2.2014!
Mula-mula dok pikiaq jugak la kan tapi memang sah lah BR1M!


Tada!!!!! nampak tak ?? hikhikhik...........
So apa tunggu lagi pakat-pakat lah pi cek ...
Alhamdulillah .. terima kasih ya Allah atas rezeki ini... 

Bye!_!


21 comments:

  1. Lieya.. boleh lah belanja akak teh tarik hihihi

    ReplyDelete
  2. rezeki pagi Jumaat...sy pun check gak td..mmg sah BRIM masuk..hehe

    ReplyDelete
  3. wahhh bestnya lieya..bleh blanje akak ni..hehehe

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah...sally jela nganga camni..hahaha

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah...nana dapat jugak kak,hihi...:)

    ReplyDelete
  6. ingtkan shark sorg jer dpt..
    hehehe..
    geng bujang dapat awal harini..
    guna sebaik mungkin :)

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah cptnya dah masuk..kita tak cek lagi nnt la ehehe

    ReplyDelete
  8. bolehlah belanja k.el lipstik nynx tu hahaha

    ReplyDelete
  9. hurm patutlah akak rasa cam ada orang nak belanja jer pagi ni...he he he....

    ReplyDelete
  10. Rezeki...rezeki...akak tak layak sebab lebih Rm1 dari kelayakan...ahahhaa...

    ReplyDelete
  11. bestnye.. geng2 bujang sume tengah kaya time nie...Fiza kalau gaji sorg mmg layak tp sbb dia ambil dua2 yg keje terus jd tak layak..

    ReplyDelete
  12. Tahniah Lieya..Alhamdulillah rezeki tu..tapi hari ni baru 21 bukan 22 kan..Apa-apa pun enjozzzzz..he..he

    ReplyDelete
  13. rezeki tu dik..akak ni kan mmg tak merasa langsung lerr BR1M..

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah.. betul la dah masuk.. terima kasih bagitahu.. akak baru check lepas lieya bagitahu..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart