Followers

Keyword terlaris di pasaran....

Assalamualaikum..............
Anyeonghaseyo beautiful people.....................
Ni bukan nak cerita pasal keyword yang pelik tau tapi keyword yang buat
aku teruja dan bersemangat utk memulakan apa yang aku dah lama stop..
Projek hangat-hangat taik ayam aku iaitu " belajar bahasa Korea"
Sejak kebelakangan ni ramai plak yang hinggap di belog aku kerana itu....

Eleh 38 ja pon ! ahahahha! tak pe kerana 38 ni lah aku jadi semangat ...
Tq semua yang datang tu.... Aku hargai sangat sokongan kalian...
Jom belajaq sama-sama lagi yerrr.....
Walaupon lambat-lambat asalkan kita semua pandai... ^_^

Satu lagi kan nak tanya sikit , awat page view dekat stats blog dengan nuffnang tak sama ek ?
Kadang-kadang konfius jugak aku... sapa tau ?
Tolong bagi tunjuk ajaq kepada hamba yang kurang ilmu blogging ni..
Sekian ... ^_^

12 comments:

  1. omputeh kata warm warm chicken shit.. hahaha
    kalau korea plak kata apa ye Lieya?
    teruskan belajar bahasa korea tu.. at the same time lieya dpt naikkan traffic blog.

    ReplyDelete
  2. Ramai yang nak belajar bahasa korea tu ;D

    ReplyDelete
  3. wah wah..haa kena buat lagi entry bhsa korea kak,hihi..

    ReplyDelete
  4. Wah. bahasa korea top skrg gara2 kpop.
    Anyway keep it up :)

    ReplyDelete
  5. wah ramai minat belajar bahasa korea.... :)

    ReplyDelete
  6. Ha'a..dh lama tak kuar entry learn korean language tu...sambung2

    ReplyDelete
  7. wah... terbaiklah.. bahasa korea tu...

    ReplyDelete
  8. perhatian sini ada awek korea je hahahaha larikkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  9. ramai orang yang minat pasal korea nie kan.. akak jer yg belum terjebak.. kenapa ek?? huhuhu

    ReplyDelete
  10. ramai orang nak belajar bahasa korea sebabnya minat kpop.. tapi zizie suka sebab hurufnya senang nak difahami.. hee :D

    ReplyDelete
  11. wah.. ramai yang minat nak belajar bahasa korea tu lieya..

    pasal page view tu selalu kat nuffnang jadi kurang berbanding blogger.. tak tahu kenapa macam tu..

    ReplyDelete
  12. Aha la ida pun perasan....kenapa yerk? page view kat nuffnang kurang sedikit berbanding kat blog... kalau di blog page view mencapai 30K kat nuffnang hanya separuh...

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!