Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Thursday, 3 April 2014

Sunset at...................

Assalamualaikum.............. :) 
Anyeonghaseyo beautiful people.........
Siapa boleh teka tempat ni kat mana ... ^_^
Masa pergi kat sini , boleh pulak tersilap masuk kot highway yang menelan duit sebanyak
RM2.70 ... Gila ka apa.... Patut lah tak dak orang lalu sangat kot jalan tu.
Rupanya mencekik darah orang rupanya.... 


Cantik nya kan ... dah lama sangat tak mai sini... Last mai pon tahun 2008.
Lama kan.......... :)

Orang tak da la ramai sangat tapi tak dak la sampai tak dak langsung ...
Ok2 aja.. kalao ramai sangat pon tak dak tempat plak nak bertenggek...

Wajah si gemoks wajib ada kan ......... :)

Bye .............

10 comments:

  1. okay, sally surrender..ni kat mana??

    ReplyDelete
    Replies
    1. kihkihkih.......... :) tunggu orang lain dapat teka ke tak dulu. kak tak mau habaq lagiii :)

      Delete
  2. cantik la pemandangan waktu nie...

    ReplyDelete
  3. mana ni lieya??? kat morib ehh??
    akak tak pernah sampai pon..main agak jer..hahahaha

    ReplyDelete
  4. maigod!kak lieya comel sangat..
    miza suka tengok!^_^
    btw,view memang menenangkan jiwa :DD

    ReplyDelete
  5. kat tepi laut wahh seronoknya angin sepoi2 tu

    ReplyDelete
  6. subhanallah!cantiknya!kat mana ni kak?tak tau....

    ReplyDelete
  7. kat pantai blablablaa..akak tak tau..hahahaa!!..comeyyy dikk

    ReplyDelete
  8. tenang je suasana.. menabung herbal buat lieya...

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart