Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 8 April 2014

TAK DAK AYAQ!!!!!!!

Assalamualaikum...............
Anyeonghaseyo beautiful people.............
Hari Ahad yang lepas bermula lah kisah pencatuan air di kawasan kejiranan aku.
Masa tu aku dok berjalan-jalan di hadapan Sogo bila budak serumah hantaq message...
Aku pon aduiiii malang nya nasib kami walaupon orang lain dah lama mengalami nya..
Malam tu terus kami tidoq ja kat umah adik aku...
Pagi Isnin sesudah Subuh baru kami bergerak pulang..........
Sehingga hari ni ayaq masih tak dak.........
Katanya petang ni pukoi 4 baru ada balik........
Harap-harap macam tu lah.... Baju setimba tak basuh oiii...
Ok bye bye :)


22 comments:

  1. biar takde api,jgn takde ayaq...payah jugak tu kan..

    ReplyDelete
  2. susah kalau takde air.. semoga krisis air ni segera pulih..

    ReplyDelete
  3. siap siap tadah air ek...cuba tengok rumah akak apa jadi kat sini...sebab tak ada ayaq... http://www.bubblynotes.com/2014/04/air-air-siapa-mahu-air-bahana-catuan-air.html

    ReplyDelete
  4. sally harap tangki...pastu simpan air dalam periuk kawah kenduri..hahahaha

    ReplyDelete
  5. kat tempat farah ni air masih ada lagi.
    aisshh tak sanggup rasanya kalau takde air.

    ReplyDelete
  6. comelnyer budak kecik tu... alahai.. kesiannya takde air...

    ReplyDelete
  7. susahnya hidup kalau tak ada air..harap2 ada la suda ya

    ReplyDelete
  8. lieya bujang senang sikit..
    tapi ye la kalo takdak air tak tentu arah jadinya..

    ReplyDelete
  9. sedihnyaa TT_TT
    qila tengah ready je niiiii uish

    ReplyDelete
  10. elektrik x de x pe..
    x boleh air..huhuu

    ReplyDelete
  11. Fiza pun alami perkara yg sama.. ader je air terus pastikan baju ngn pinggan sume habis cuci..

    ReplyDelete
  12. huhuh. sedih pedih btl bila xde air..

    ReplyDelete
  13. Wah baru kena ya..kita dah lama merasa Lieya..dah imun dah...

    ReplyDelete
  14. azabnya xda air...wuuuu

    akak chatbot akak da buang ke?kenapa?

    ReplyDelete
  15. la cian nya nsb kami baik x pnh lagi la... la awat x habaq cik pn pi sogo

    ReplyDelete
  16. bertabah la yer lieya..harap keadaan akan kembali pulih seperti biasa..

    ReplyDelete
  17. hehe...rumah kami dah ada ayaq...hehe

    ReplyDelete
  18. Takdak ayaq tak mandi!! Eeeee...!!! :P :P :P

    ReplyDelete
  19. Gambar comel! Hehe. Kat rumah pun, famili ckp takde air. Hurm. 2 hari ada. 2 hari takde. Sabar ye ;)

    ReplyDelete
  20. Rumah akak start kena hari Jumaat tengahari Ahad tengahari baru ada ayaq balik, masing2 kena sawan ayaq berlumba2 basuh baju basuh lantai, basuh lori, basuh kereta dan segala mak nenek benda. Rasanya seperti matlamat catuan tu sedikit gagal sebab bila ada ayaq penggunaan ayaq jadi luar biasa.

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart