Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Friday, 16 May 2014

I hate waiting





11 comments:

  1. waiting yang berpekdah ok lah Lieya..
    kalau tunggu mcm penunggu mmg boleh buat hangen!

    ReplyDelete
  2. aaww... sweet.. dh mcm lagu Imran Ajmain..
    "rela ku menunggumu 1000 tahun lama lagi.. tapi benarkah hidup aku akan selama ini?"

    ReplyDelete
  3. right here waiting for you...hehe:)

    ReplyDelete
  4. salam. penantian itu suatu penyiksaan..eh? betulkah? hahahha
    btw sy pun memang tak suka bab tunggu tunggu ni..

    ReplyDelete
  5. orang yang menunggu adalah orang yang paling sabar :)
    btw klik iklan whisper dan olay :)

    ReplyDelete
  6. Rmntik ayat lieya..acecei.hehe

    ReplyDelete
  7. nanti senag dtg blog kita ek..
    nak cerita pasal cinta yang tak kunjung tiba tu..

    ReplyDelete
  8. nana tak suka menunggu dan ditunggu...........^^

    ReplyDelete
  9. nak tgu lama mana..haha

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart