Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 4 May 2014

Merah

Assalamualaikum............
Anyeonghaseyo beautiful people....
Kelmarin lepas pergi beli sayur dan ikan kat pasar, kami pergi ke rumah lama..
Rumah lama tu kat kat kampung la , tapi kampung pun bukan nya jauh sangat pon.
Dalam 3km dari rumah sekarang ja.....
Tujuan kami pi sana nak tengok anak kucing yang ayah aku bela kat situ.
Ayah dah bela dia dekat sebulan dah pon ..
Pi tengok ja apa lagi memang kena bawak balik la sebab COMEL. 

Dah besaq ni... masa ayah amek tu lagi kecik ... suka dengan corak kat badan dia.. ada pusaran

Susah nak ambil gambaq budak tecit ni... Dia tak pandai posing ^_^

Nendia... comel tak ?? Macam tikuih pulak muka dia hikhik

Masa bawak balik pakat dok pikiaq nama ...
Padahal ayah aku dah letak nama dia MERAH .
Patung rimau ni permainan totoi masa kecik-kecik dulu... hehehhee...

Comel dop kucing itewwww....?




7 comments:

  1. dulu kat umah nih pon ade kucing..tp since the owner die dah pindah..kucing dah xde dah..tinggal sangkar jer ade..hehe...

    ReplyDelete
  2. alahai comelnyaaa... da besa siket lagi mmg bertambah comel la kan ^^

    ReplyDelete
  3. Kalau dah kucing...harusnya comel!

    ReplyDelete
  4. Ahaa omeyyy ^^ Suka kucing yang colour oren camni. Mesti comey ahh

    ReplyDelete
  5. comel...salam hujung minggu lieya..

    ReplyDelete
  6. Comelnyer..rasa mcm nak cubit jer :-)

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart