Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Sunday, 4 May 2014

Pisang

Assalamualaikum..........
Anyeonghaseyo beautiful people....
Comel dop pisang ni ????
Sebeno nya pisang ni bukan pisang sebenar tetapi sabun...
Sabun gluta kolagen buah -buahan yang di buat bentuk pisang yang sangat omellll....
Selain pisang ada bentuk lain seperti buah manggis, limau, stoberi, dan macam-macam lagi


Tak sabaq nak pakai.... !
Agak-agak kalau nak beli banyak2 then jual ada tak yang nak ?

14 comments:

  1. wow..nmpak mcm pisang btol.. btw sabun mcm ni utk ape ye??

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm sabun2 gluta colagen lain jugak, cuma dia buat bentuk buah pulak :)

      Delete
  2. Untuk muka ke atau badan ni? Comelnya, macam nak simpan je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. muka pon boleh badan pon boleh gak niii

      Delete
  3. wahhh inik ^_^ sabun rupanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... ya ini sabun ... bau nya sama mcm pisang :)

      Delete
  4. tipah tertipu cahh! wow! utk apa sbnrnya ni..? ada khasiat ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni sabun gluta kolagen... khasiat nya sama dengan sabun gluta colagen yang lain2 gak

      Delete
  5. Alah comelnya.. Kalau saya, mesti sayang nak pakai sebab comel sangat. Ehehe.. Tapi mesti lebih semangat nak bersihkan kulit kan! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah tu la niena sbb comel la beli nii .. ^_^

      Delete
  6. real betui.. jgn termakan sudah la..

    ReplyDelete
  7. ingatkan pisang betul tadi..comel la sbun macam tu

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart