Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Tuesday, 6 May 2014

Saya berjanji...


Saya berjanji , mulai hari ini saya tidak akan bersedih lagi..
Saya berjanji, mulai hari ini saya tidak akan menangis lagi..
Saya berjanji, mulai hari ini saya tidak akan sakit hati lagi..
Saya berjanji, mulai hari ini saya akan mulakan lembaran baru..
Saya berjanji, mulai hari ini saya akan lebih memikirkan masa depan saya.
Saya berjanji, mulai hari ini saya takkan sakiti hati awak lagi.
Saya berjanji, mulai hari ini saya akan jadi seorang perempuan yang baik.
Saya berjanji, mulai hari ini saya akan menerima takdir Allah untuk kita..
Tapi .. saya tak boleh berjanji untuk melupakan awak
dan cerita tentang kita ..........................

16 comments:

  1. salam lieya..baru lya dpt jengah cne..banyaknya janji lieya..jgn dimungkiri janji itu :)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak.. mcm sedih je lately ni.. moga akak tabah dgn setiap ujian yang Allah turunkan..

    ReplyDelete
  3. Saya berjanji saya akan menjadi lebih cantik & lebih disayangi :)

    ReplyDelete
  4. nape nie lieya.. jgn sedey2 kay.. Fiza menabung olay tuk lieya..

    ReplyDelete
  5. Mula-mula semangat bunyinya...tapi endingnya sedih..huhu..

    ReplyDelete
  6. sabar ye sis.. tak mo sedih2.. semoga dpt jalani kehidupan sebaiknya... (:

    ReplyDelete
  7. Saya berjanji akan kerja bersungguh2 di tempat baru!!!!

    Boleh ke kita melupakan kenangan?

    ReplyDelete
  8. giler..mn boleh lupa kenangan weiiiii
    hope uols tabah ok
    chill

    ReplyDelete
  9. ape pun kesedihan yang datang,hadapi dengan tenang ye lya

    ReplyDelete
  10. syahdu bunyi baca entry ni. tapi banyak sgt janji tu. mampukah ditepati? jgn dera diri sendiri ye lieya.

    p/s : kalau sakit urat leher tu, harus pergi urut jugak. kalau tak, lama2 boleh jadi mcm robocop. tegak je.

    ReplyDelete
  11. Suka tgk jari jemari tu hiksssss

    ReplyDelete
  12. Be strong kak Lieya! Kak Lieya sentiasa ada kitorang utk sokong apa kak Lieya buat :)

    ReplyDelete
  13. jangan sedih dear! kena kuat.. ramai dibelakang yang menyokongmu..

    ReplyDelete
  14. Hey Be Strong girl..You are not alone...There must be somebody out there waiting for you..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart