Kalau dah follow, jangan lupa tinggal jejak :)

Click Click

Saturday, 21 June 2014

Iqi dan Icha in the House

Assalamualaikum..........
Anyeonghaseyo beautiful people.........
Lama nya tak berblog waktu malam kan... 
Malam ni nak blogwalking sepuas nya insyaAllah .........
Sekarang ni saya berada di rumah adik Diana .. 
Kebetulan suami dia tak dak di rumah so apa lagi kami mai la ke sini teman kan dia.
Nak kongsi pic terbaru Icha dan Iqi, anak sedara kembaq saya ^_^
Depa berdua dah 4 bulan dah..... Minggu lepas kebetulan mak dan ayah hantar adik (Siti) ke Johor.
Siti dapat sambung belajar kat Politeknik Pasir Gudang
Pastu hari yang sama jugak kakak (ibu kepada si kembaq) ni ada assessment apa ntah kat Putrajaya.
So budak dua org ni di bawak ke Johor dan di jaga oleh ayah depa.
Di pendekkan cerita Ahad tu aku pergi ke Putrajaya untuk jumpa depa.
Mula-mula pergi ambil kakak kat Jabatan Akauntan Negara , pastu pergi kerumah kawan dia ambil barang-barang dia dan terus ke homestay sementara tunggu mak ayah aku dan abg ipar sampai dari Johor.
Lebih kurang waktu maghrib tu depa pon sampai....


Icha relax ja. Walaupon seharian tak jumpa dengan umi tetap tersenyum dan tak kisah.
Baik sungguh dia...........

Yang Iqi ni pulak teriak kuat la merap lepas nampak umi dia..
Merengek-rengek manja .... Dia memang manja pon.. huhu

Sayang sangat kat dua orang budak tecik ni....
Icha dah pon mula menerap..... Iqi pulak belom lagi....
Tak sempat nak ambil gambar mak dengan ayah maklum lah depa penat...
Mau tak penat dari Perlis turun ke Johor pastu turun pulak ke Putrajaya....

Ini baju yang saya belikan utk depa. macam besaq sikit xtau padan ka x. hehehe....
Ok lah jom kita blogwalking... Bye ^_^

3 comments:

  1. comel dua beradik nie.. sorang mata bulat so sepek sikit no.. =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorg ikut mak (mata bulat) , sorg ikut ayah (mata cepet) :)

      Delete
  2. Cute..bestnya bila ada twin..

    ReplyDelete

Each Comment from u guys means a lot to me.. thanXX!!

Copyright© All Rights Reserved Lieya Von Jay's Heart